تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32921.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

دستگاهی که بدون نیاز به انرژی و با سرعت نور اشیا را شناسایی می کند

این دستگاه چاپ سه بعدی از شبکه عصبی مصنوعی بهره برده و در حوزه های رباتیک، پزشکی و امنیت کاربرد دارد. تیمی از مهندسان الکترونیک و کامپیوتر دانشگاه UCLA یک دستگاه شبکه عصبی مصنوعی را بر ...

این دستگاه چاپ سه بعدی از شبکه عصبی مصنوعی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - بهره برده و در حوزه های رباتیک، پزشکی و امنیت کاربرد دارد.

تیمی از مهندسان الکترونیک و کامپیوتر دانشگاه UCLA یک دستگاه شبکه عصبی مصنوعی را بر اساس عملکرد مغز انسان طراحی کرده اند که شناسایی اشیا و تحلیل داده را با سرعت نور انجام می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - دهد.

امروزه ماشین های - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - بسیاری از دوربین ها و دید کامپیوتری برای شناسایی اشیا بهره می برند و حتی موتورهای جستجو هم از قابلیتی نسبتا مشابه برای جستجو بر اساس تصویر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - استفاده می کنند. با این حال اغلب این سیستم ها برای مشاهده شی با استفاده از دوربین یا سنسور لیزری، تصویر سازی و پردازش داده های مرتبط - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - به آن و نهایتا شناسایی شی به تجهیزات مختلفی وابسته اند.

سیستم جدید محققان دانشگاه UCLA برای غلبه بر این چالش با استفاده - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - از «شبکه عصبی عمیق پراکنده» تنها به نور ساطع شده از خود شی برای شناسایی آن متکی است، زمانی که سیستم های دیگر تنها صرف مشاهده شی می کنند. این دستگاه برای پردازش تصویر و تصمیم گیری درباره آن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - برنامه های محاسباتی پیشرفته نیاز نداشته - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - و از همه مهم تر بدون وابستگی به منبع انرژی خارجی و تنها با دریافت نور اشیا کار می کند.

این ابزار با استفاده از برگه های نیمه شفاف با ۸ سانتی مربع مساحت و هزاران پیکسل برجسته ساخته شده که نور را منحرف می کنند. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - این لایه ها مات به نظر می رسند اما فرکانس های تراهرتز زیر میلیمتری طول موج نور از آنها عبور کرده و با ایجاد شبکه ای نوری به شناسایی شی کمک می کند.تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان«آیدوغان اوزجان»، محقق اصلی این پروژه درباره کاربردهای آن می گوید:

دستگاه اپتیکال شبکه عصبی مصنوعی بر اساس نحوه کار مغز طراحی شده و دروازه های جدیدی را برای تحلیل داده، تصاویر و طبقه بندی اشیا در دستگاه های هوش مصنوعی بی نیاز از برق ایجاد می کند.

وی معتقد است که با استفاده از این ابزار می توان دوربین ها و قطعات نوری را به گونه ای طراحی کرد که حوزه های رباتیک، فناوری، امنیت و دیگر زمینه های تصویری را - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - متحول سازند.

این ابزار شاید در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر گالیکش استان گلستان - نگاه اول گرانقیمت به نظر برسد اما به لطف چاپ سه بعدی تنها ۵۰ دلار صرف ساخت آن می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone