تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32929.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر پیشرفته گلکسی اس 10، ابتدا به میت 20 خواهد آمد

در حال حاضر دو نوع اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر وجود دارد: یک مدل اپتیکال که می توان آن را زیر نمایشگر موبایل های بدون حاشیه قرار داد و مدلی دیگر که به خاطر تکنولوژی ...

در حال حاضر دو - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نوع اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر وجود دارد: یک مدل اپتیکال که می توان آن را زیر نمایشگر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - موبایل های بدون حاشیه قرار داد و مدلی دیگر که به خاطر تکنولوژی فراصوت، برتری کامل دارد. نسل دوم از سنسورهای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اثرانگشت فراصوت کوالکام قرار است یکی از نقاط قوت بزرگ گلکسی اس 10 سامسونگ باشد؛ زیرا آنطور که در گزارش ها خوانده ایم، این نخستین باری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خواهد بود که اسکنر اثر انگشت کوالکام، در چنین موبایل مهمی تعبیه شده و در چنین ابعاد بزرگی تولید - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - انبوه می شود.

در حال حاضر موبایل - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های مجهز به تکنولوژی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر کم نیستند و از جمله آنها می توان به Vivo Nex اشاره کرد؛ اما این دستگاه به اسکنر شرکت چینی Gudix مجهز شده که از نوع اپتیکال است.

تکنولوژی کوالکام می تواند در زیر نمایشگری به قطر 800 میکرون با دقت تمام کار کند که به مراتب - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از قطر 300 میکرونی نسل پیشین بیشتر است. مسئله مهم حالا اینست که نسل دوم تکنولوژی کوالکام، برای نخستین بار در موبایل میت 20 پرو هواوی استفاده خواهد شد؛ زیرا این کمپانی قراردادی تا پایان ماه فوریه با کوالکام امضا - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کرده که این تکنولوژی را در انحصار هواوی نگه می دارد؛ درست در همان بازه زمانی، گلکسی اس 10 سامسونگ نیز روانه بازار خواهد شد.

رسانه های کره ای نوشته اند که سامسونگ - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اسکنرهای اثر انگشت زیر نمایشگر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را به میان رده های سری A خود نیز خواهد آورد؛ اما باید توجه داشت که این اسکنرها از نوع ارزان قیمت تر و کم دقت تر اپتیکال خواهند بود که توسط Gudix تامین می شوند. بنابراین اگر می خواهید از کارکرد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - نسل دوم اسکنر فراصوت موجود در گلکسی اس 10 سر در بیاورید، فعلاً باید منتظر عرضه هواوی میت 20 پرو در فصل پاییز باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone