تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32926.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

برندگان مسابقه عکاسی ماکرو IGPOTY سال 2018 مشخص شدند

اخیراً برندگان پروژه تصویر هنری ماکرو و سیاه و سفید از مسابقه عکاسی گاردن (International Garden Photographer of the Year) اعلام شده اند. در این مسابقه عکاسانی از سراسر دنیا در زمینه تصاویر ثبت شده از ...

اخیراً برندگان پروژه تصویر هنری ماکرو و سیاه و سفید از مسابقه عکاسی گاردن (International Garden Photographer of the Year) اعلام شده اند.

در این مسابقه عکاسانی از سراسر دنیا در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران - زمینه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران - تصاویر ثبت شده از گیاهان و باغ ها به رقابت می پردازند.

در کنار مسابقه اصلی که تا اکتبر سال جاری نیز عکس های جدید را می پذیرد، مسابقات کوچکتری برگزار می شوند که جایزه ویژه خود را دارند. امسال این پروژه های کوچکتر شامل تصاویر سیاه و سفید، هنریِ ماکرو و زندگی ساکن است البته برندگان بخش زندگی ساکن در اوایل سپتامبر سال جاری معرفی خواهند شد. برندگان دو بخش دیگر اکنون مشخص شده اند.

در ادامه مروری داریم بر برترین تصاویر هنری ماکرو و نیز سیاه و سفید.

تصاویر هنری برتر ماکرو

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران
حشرات یک روزه؛ برنده برترین تصویر
تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران
توت روباهی؛ رتبه دوم
تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران
رتبه سوم
سایر تصاویر هنری برتر ماکرو

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران

تصاویر برتر سیاه و سفید

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران
پرش بر فراز کارما؛ برنده برترین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران - تصویر
تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران
بید مجنون؛ رتبه دوم
تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران
چتر سنجاقک؛ رتبه سوم
سایر تصاویر برتر بخش سیاه و سفید

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندرانتعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندرانتعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندرانتعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندرانتعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر چمستان استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یوسف نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
روزتون بخیر آیا میشه بگید دور و بر گلستان چمستان سرویس کار یخچال الکترو لوکس دارید.
پاسخ: بله در گلستان شهر چمستان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone