تعمیرات یخچال امرسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32928.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ریزر فون بعدی تا پایان سال 2018 عرضه خواهد شد

ریزر نخستین اسمارت فون گیمینگ خود را طی نخستین روزهای ماه نوامبر گذشته رونمایی کرد و ما نیز شاهد لحظه تاریخی بازگشت چنین دیوایس هایی به بازار بودیم. حالا به گفته چن شیائوپینگ، نایب رییس ...

ریزر نخستین اسمارت فون گیمینگ خود را طی نخستین روزهای ماه نوامبر گذشته رونمایی کرد و ما نیز شاهد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - لحظه تاریخی بازگشت چنین دیوایس هایی به بازار بودیم. حالا به گفته چن شیائوپینگ، نایب رییس کمپانی ریزر، نسل بعدی موبایل ریزر فون تا پیش از پایان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سال جاری میلادی عرضه می شود.

وی در کنفرانس سالانه China Joy 2018 که با محوریت بازی های ویدیویی برگزار می شود اعلام کرد که این موبایل تازه، طی ماه دسامبر در چین عرضه می شود که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نشان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می دهد توسعه آن از مدت ها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - پیش آغاز شده است.رسانه های چینی اعتقاد دارند ریزر فون 2، نخستین موبایل مجهز به چیپست رونمایی نشده اسنپدراگون 855 خواهد بود؛ زیرا کوالکام معمولاً از چیپست های پرچمدارش در ماه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دسامبر رونمایی می کند.

به گفته شیائوپینگ، ریزر فون بعدی به «آخرین چیپست» مجهز خواهد بود اما نامی از این پردازنده برده نشده - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - است. هنگامی که نخستین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ریزر فون به بازار آمد، مشخصات سخت افزاری قابل توجهی مانند اسنپدراگون 835، هشت گیگابایت حافظه رم و نمایشگر 5.7 اینچی QHD IGZO LCD با نرخ رفرش 120 هرتز داشت. باتری 4000 میلی آمپر ساعتی آن هم از تکنولوژی شارژ سریع 4+ پشتیبانی می کرد و اندروید نوقا هم به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب بود که بعداً به اندروید اوریو به روزرسانی شد.

قیمت ریزر فون، 699 - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دلار بود و یک مدل محدود به همراه لوگوی ریزر در پشت نیز تولید شد. ریزر فون 2 هم احتمالاً در همین بازه قیمت گذاری باقی خواهد ماند تا رقیبی جدی برای پرچمداران سایر کمپانی ها باشد. البته 700 دلار اگرچه به اندازه گلکسی اس 9 پلاس 800 دلاری گران قیمت نیست، اما در برابر وان پلاس 6 - تعمیرات یخچال امرسان در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 529 دلاری هم آنقدرها ارزان نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone