تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20375.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مقاوم‌ترین الکترولیت باتری حالت جامد با استفاده از گرافین ساخته شد

گروهی از محققان دانشگاه «براون» آمریکا روشی را کشف کرده‌اند که به کمک آن می‌توان با استفاده از گرافین سختی ماده سرامیکی شکننده بکار رفته در باتری‌های لیتیوم-یون حالت جامد را دو برابر کرد. محققان ...

گروهی از محققان دانشگاه «براون» آمریکا روشی را کشف کرده‌اند که - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - به کمک آن می‌توان با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - استفاده از گرافین سختی ماده سرامیکی شکننده بکار رفته در باتری‌های لیتیوم-یون حالت جامد را دو برابر کرد. محققان امیدوارند به کمک این روش باتری لیتیوم-یون حالت جامد را که مزایای بیشتری نسبت به باتری‌های لیتیوم-یون معمولی دارد، به تولید انبوه برسانند.

«Christos Athanasiou»، محقق دانشکده مهندسی دانشگاه براون می‌گوید اشتیاق فراوانی برای جایگزینی الکترولیت‌های مایع باتری‌های کنونی با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - مواد سرامیکی وجود دارد، چون امنیت بیشتری داشته و چگالی انرژی بیشتری را فراهم می‌کنند.

به گفته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - او تمرکز تحقیقاتی که تاکنون انجام شده‌اند، معطوف بهینه کردن خصوصیات شیمیایی الکترولیت‌های جامد شده بوده، اما آن‌ها بر خصوصیات مکانیکی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - الکترولیت‌های جامد تمرکز کرده و امیدوارند آن‌ها را امن تر نموده و برای استفاده گسترده آماده کنند.

الکترولیت‌های مایع که در اکثر باتری‌ها امروزی یافت می‌شوند، با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - وجود عملکرد بسیار خوب ضعف‌های متعددی دارند. رشته‌های کوچک فلز لیتیوم می‌توانند در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - جریان‌های بالا درون الکترولیت شکل گرفته و سبب اتصال کوتاه باتری شوند. علاوه بر این الکترولیت‌های مایع بسیار آتش زا بوده و بروز اتصال کوتاه می‌تواند سبب آتش سوزی شود.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان
گرافین با جلوگیری از گسترش ترک‌ها مقاومت مواد سرامیکی بکار رفته در الکترولیت‌های باتری‌ را افزایش می دهد.

یکی از بزرگ ترین مزایای الکترولیت‌های سرامیکی حالت جامد این است که آتش زا نبوده و از شکل گیری رشته‌های لیتیوم جلوگیری نموده و به باتری توانایی فعالیت در جریان‌های بالا را می‌دهند.

سرامیک‌ها بسیار شکننده هستند و احتمال خرد شدن آن‌ها حین فرایند تولید وجود دارد؛ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - محققان برای جلوگیری از این رخداد، گرافین که مقاومت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - فوق العاده بالایی دارد را به سرامیک القا کرده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - و سختی آن را در عین حفظ خصوصیات الکترونیکی مورد نیاز برای عملکرد الکترولیت افزایش دادند.

«Nitin Padture»، یکی از محققان در مورد استفاده از گرافین می‌گوید: «شما می‌خواهید الکترولیت یون‌ها را هدایت کند، نه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - الکتریسیته را. گرافین رسانای بسیار خوب الکتریسیته - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - است، بنابراین - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - بسیاری از مردم فکر می‌کنند ما با قرار دادن رسانا در الکترولیت کار اشتباهی کرده‌ایم. اما اگر تراکم آن را پایین نگاه داریم می‌توانیم مانع - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - از رسانا شدن گرافین شده و استحکام را بالا ببریم.»

آزمایش‌ها نشان داد گرافین خللی در خصوصیات الکتریکی ماده ایجاد نکرده و سختی ماده کامپوزیتی بیش از دو برابر سرامیک است. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که به کمک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - نانوکامپوزیت‌ها می‌توان الکترولیت‌های حالت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - جامد امن تر با خصوصیات مکانیکی مورد نیاز جهت استفاده در دیوایس‌های روزمره - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - ساخت.

«Brian Sheldon»، محقق دانشگاه براون می گوید: «تا آنجا که ما می‌دانیم، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر کردکوی استان گلستان - این مقاوم ترین الکترولیت حالت جامد است که محققان تاکنون موفق به ساخت آن شده‌اند.»

محققان قصد دارند در قدم بعدی علاوه بر گرافین، نانو مواد دیگر و انواع مختلف الکترولیت‌های سرامیکی را آزمایش کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آذراوغلی نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
بیشترین ایرادی که در یخچال ایکس ویژن XTR-S920 دیده شده است، مشکل در بخش سرمایشی یا کمپرسور است. این مشکل ممکن است به دلیل نقص در بخش های الکتریکی، نشتی یا مشکل در محیط جوی باشد.

لطفاً اگر می‌توانید یه نفری را به من معرفی کنید که یخچال XTR-S920 را به صورت حرفه‌ای تعمیر کند. من در شهر کردکوی منطقه ولاغوز زندگی می‌کنم و نیاز به تعمیر یخچال دارم. ممنون



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone