تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10135.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

جستجوگر گوگل در دسکتاپ به قابلیت دارک مود مجهز شد

گوگل سال گذشته میلادی دارک مود یا حالت تاریک را به اپ جستجوی خود در اندروید و iOS اضافه کرد و حالا شاهد افزودن چنین قابلیتی به جستجوگر گوگل روی دسکتاپ هستیم. این ویژگی منجر ...

گوگل - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - سال گذشته میلادی دارک مود یا حالت تاریک را به - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - اپ جستجوی خود در - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - اندروید و iOS اضافه کرد و حالا شاهد افزودن چنین قابلیتی به جستجوگر گوگل روی دسکتاپ هستیم. این ویژگی منجر به راحتی بیشتر کاربران در هنگام استفاده از گوگل در شب می‌شود.

برای - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - تجربه این - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - قابلیت، باید در صفحه جستجوی - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - گوگل - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - روی گزینه تنظیمات در - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - پایین صفحه یا سمت راست بخش بالایی آن کلیک - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - کنید. در پایین منوی تنظیمات گزینه Appearance به چشم می‌خورد. با کلیک روی آن صفحه بین تم تاریک و روشن سوییچ می‌کند، البته شما را می‌تواند به تنظیمات هم ببرد که سه گزینه در آن به چشم می‌خورد:

  • پیش فرض دستگاه
  • تم تاریک
  • تم روشن

پس زمینه تاریک زمانی که وارد حساب گوگل خود روی دسکتاپ شوید، ظاهر می‌شود. این تم برای صفحه اصلی گوگل، صفحه نتایج جستجوها و صفحه تنظیمات جستجوها اعمال می‌شود.

این احتمال وجود دارد که در نتایج جستجوها یک بنر ببینید یا اینکه یک آیکون خورشید در سمت راست بالای صفحه ظاهر شود که با کلیک روی آن، می‌توانید به سرعت - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - میان حالت روشن و تاریک سوییچ کنید.

این قابلیت هم اکنون در اختیار - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - برخی کاربران قرار گرفته، اما در - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - هفته‌های آینده تمام کاربران به آن دسترسی پیدا - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌کنند. بنابراین شاید در - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - حال حاضر به چنین ویژگی دسترسی نداشته باشید. گوگل علت افزودن این قابلیت را درخواست کاربران اعلام کرده و همچنین - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - از بازخورد آن‌ها تشکر کرده است.

تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران

گوگل از مدت‌ها - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - قبل شروع به تست دارک مود برای صفحه جستجوی دسکتاپ و موبایل کرده بود، با این حال امروز تنها از افزودن این ویژگی به نسخه دسکتاپ خبر داده. با وجود چنین رویکردی، - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - برخی - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - کاربران از وجود گزینه‌ای برای حالت تاریک در نسخه موبایل خبر می‌دهند.

این کاربران - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - در منوی مربوطه به گزینه‌ای برای حالت تاریک دسترسی پیدا - تعمیرات یخچال سام در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌کنند و می‌توانند آن را فعال یا غیرفعال کنند. با این وجود، فعلا خبری از انتشار رسمی و گسترده آن برای کاربران نیست و شاید گوگل در هفته‌های آینده تصمیم بگیرد دست به چنین کاری بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone