تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32743.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

رقابت در دنیای بدون آینه؛ دوربین میرورلس نیکون Z6 معرفی شد

بالاخره انتظارها به پایان رسید و نیکون نخستین نسل از دوربین های بدون آینه (میرورلس) خودش را معرفی کرد: نیکون Z6 و نیکون Z7 که می خواهند نگاه عکاسان را از سونی برگرفته و به ...

بالاخره انتظارها به پایان رسید و نیکون نخستین نسل از دوربین های بدون آینه (میرورلس) خودش را معرفی کرد: نیکون Z6 و نیکون Z7 که می خواهند نگاه عکاسان را از سونی برگرفته و به سمت خود بکشانند. در این خبر روی مدل نیکون Z6 تمرکز خواهیم داشت.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

نیکون Z6 رقیب اصلی سونی A7 III محسوب می شود و مشخصات مشابهی دارد، از جمله حسگر فول فریم 24.5 مگاپیکسلی با محدوده ایزوی 51200-100، عکاسی پیاپی با سرعت 12 فریم بر ثانیه، 273 نقطه فوکوس خودکار و توانایی ضبط ویدیوهای 4K. البته به خاطر مانت لنز بزرگ تر، در دست گرفتن آن کمی راحت تر است، به ویژه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - زمانی که از لنزهای خیلی بزرگ استفاده کنید. شاید نیکون با این کار خواسته عکاسان حرفه ای که با بدنه کوچک سری A7 سونی کنار نمی آیند را جذب کند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

نیکون Z6 از لحاظ ظاهری شباهت های زیادی با نیکون Z7 دارد. این دو دوربین از سیستم لرزشگیر داخلی 5 محوره (موسوم به VR) در هر دو حالت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - عکاسی و فیلمبرداری بهره می برند که برای نخستین بار در دوربین های نیکون با لنز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - قابل تعویض دیده می شود. ارتباط بلوتوث LE و وای فای هم در هر دو مدل وجود دارد. متأسفانه فعلاً فقط کارت های حافظه سونی XQD را می توانید استفاده کنید اما به زودی پشتیبانی از کارت های CFexpress Type B هم به آنها اضافه می شود. صفحه نمایش این دو دوربین هم فقط قابلیت تغییر زاویه دارد و به سمت مخالف نمی چرخد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

درگاه هدفون و میکروفون اختصاصی، فیلمبرداری 4K با تمام سطح - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سنسور و نرخ 30 فریم بر - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - ثانیه، فیلمبرداری فول اچ دی با نرخ 120 فریم بر ثانیه، ضبط ویدیوی 4K با عمق رنگ 10 بیتی و پروفایل رنگی N-log از طریق خروجی HDMI و 12 استاپ بازه دینامیکی، از جمله ویژگی های برجسته نیکون Z6 در حوزه فیلمبرداری محسوب می شوند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

تفاوت اصلی بین نیکون Z6 و نیکون Z7 به سنسور آنها بر می گردد، به طوری که اولی رزولوشن پایین تری دارد (24.5 در مقابل 45.7 مگاپیکسل). البته تعداد نقاط فوکوس هم در نیکون - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - Z6 در مقایسه با Z7 کمتر است (273 در مقابل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 497 نقطه فوکوس خودکار). با این حال به خاطر پیکسل های بزرگ تر، نیکون Z6 نور بیشتر را جذب می - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - کند - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - سرعت عکاسی پیاپی آن هم بیشتر است.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

نیکون Z6 حداقل روی کاغذ، دوربین فوق العاده ای محسوب می شود و به زودی وارد بازار خواهد شد. قیمت این دوربین بدون لنز 2000 دلار تعیین شده و همراه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - با لنز 70-24 میلیمتری f/4 (سری جدید با مانت Z) هم 2600 دلار قیمت خواهد داشت. با توجه به قیمت مشابه، به نظر می رسد رقابت در دنیای دوربین های بدون آینه به سطح جدیدی رسیده است.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone