تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32739.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نیکون Z7 معرفی شد؛ هیولای بدون آینه 45 مگاپیکسلی

شرکت ژاپنی نیکون بالاخره به انتظارها پایان داد و نسل اول از دوربین های بدون آینه فول فریم خود را معرفی کرد. پیش از این با نیکون Z6 آشنا شدید و حالا می خواهیم ببینیم ...

شرکت ژاپنی نیکون بالاخره به انتظارها پایان داد و نسل اول از دوربین - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - های بدون آینه فول فریم خود را معرفی کرد. پیش از این با نیکون Z6 آشنا شدید - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و حالا می خواهیم ببینیم هیولای 45.7 مگاپیکسلی این کمپانی یعنی نیکون Z7 چه قابلیت هایی دارد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

نیکون Z7 از یک حسگر فول فریم 45.7 مگاپیکسلی BSI CMOS و پردازشگر تصویر Expeed - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - 6 بهره می - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برد. دامنه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - ایزوی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این حسگر به 25000-64 می رسد و سیستم فوکوس خودکار 493 نقطه ای دارد. سرعت عکاسی پیاپی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این دوربین 9 فریم بر ثانیه عنوان شده و توانایی ضبط ویدیوهای 4K UHD را هم دارد. در واقع هر آنچه از یک - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - دوربین حرفه ای و رده بالا می خواهید، درون این محصول جدید جمع شده اند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

دوربین نیکون Z7 سیستم لرزشگر داخلی 5 محوره دارد که در زمان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عکاسی یا فیلمبرداری به کمکتان می آید. نمایشگر 3.2 اینچی این دستگاه قابلیت تغییر زاویه دارد، ضمن اینکه نمایشگر OLED بالای بدنه هم اطلاعات سودمندی را نشان می دهد. منظره یاب الکترونیکی این دوربین هم به نمایشگر بسیار با کیفیت OLED مجهز شده که به گفته نیکون، تقریباً 100 درصد فریم را پوشش می دهد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

نیکون Z7 می تواند ویدیوهای 4K را با عمق رنگ 8 بیتی درون حافظه داخلی، یا با عمق رنگ 10 بیتی و پروفایل رنگی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - N-log از طریق درگاه HDMI ضبط کند، ضمن اینکه ورودی های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - مجزایی برای هدفون و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - میکروفون دارد. همانند مدل D850 دراینجا هم شاهد فیلمبرداری فول اچ دی با نرخ 120 فریم بر ثانیه هستیم.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

همان طور که انتظار می رود نیکون Z7 از سیستم بادی جدیدی به نام مانت Z بهره می برد و به لنزهای مخصوص هم نیاز دارد. البته نیکون برای هر دو مدل، مبدل مانت اف را هم عرضه می کند تا بتوانید از تمامی لنزهای نیکور کنونی استفاده کنید. در حال حاضر نیکون سه لنز از سری Z را معرفی کرده است: لنز زوم 70-24 میلیمتری f/4.0، لنز فیکس 35 میلیمتری f/1.8 و لنز فیکس 50 میلیمتری f/1.8. در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - سال 2019 شش عضو جدید 85، 20، 30-14، 70-24 و 200-70 میلیمتری هم به این خانواده اضافه خواهند شد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

نیکون Z7 فعلاً - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - فقط از کارت های حافظه XQD پشتیبانی می کند ولی به زودی کارت های CFexpress Type B را هم خواهد پذیرفت. ارتباط بلوتوث و وایرلس هم در این دوربین تعبیه شده، ضمن اینکه بدنه ای ضد آب از جنس آلیاژ منیزیم دارد تا حس یک دوربین گران قیمت و حرفه ای را به شما منتقل کند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

دوربین نیکون Z7 قرار است در پایان ماه سپتامبر (هفته اول مهر ماه) و با قیمت پایه 3400 دلار وارد بازار شود. برای خرید این محصول همراه با لنز 70-24 میلیمتری f/4.0 باید 4000 دلار بپردازید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone