تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32746.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

تصاویر زنده، ویدیو و نمونه عکس های ثبت شده با گوگل پیکسل 3 XL

در هفته های اخیر شاهد اخبار و شایعات مختلفی درباره موبایل پرچمدار گوگل پیکسل 3 XL بودیم و حالا در یکی از کامل ترین افشاها، مجموعه ای از تصاویر زنده، یک ویدیو و همچنین چند ...

در هفته های اخیر شاهد اخبار و شایعات مختلفی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - درباره موبایل پرچمدار - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - گوگل پیکسل 3 XL بودیم و حالا - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در یکی از کامل ترین افشاها، مجموعه ای از تصاویر زنده، یک ویدیو و همچنین چند نمونه عکس ثبت شده با دوربین تلفن مذکور منتشر شده که مرور آنها خالی از لطف نیست.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

تصاویر جدید از گوگل پیکسل - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 3 XL مانند سایر اخبار منتشر شده، حضور بریدگی نمایشگر را تأیید می کند.در این بخش - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - علاوه بر دوربین سلفی، شاهد یک سنسور فروسرخ برای اسکن چهره هستیم که در کنار آن اسپیکر مکالمه قرار دارد. البته این اسپیکر در زمان استفاده از حالت بلندگو یا پخش فایل های صوتی تصویری، نقش اسپیکر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دوم را برای ارائه صدای استریو بازی خواهد کرد.

پنل پشتی گوگل پیکسل 3 XL تقریباً با نسل قبلی یکسان است

پنل پشتی گوگل - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - پیکسل 3 XL اما تقریباً با نسل قبلی یکسان بوده و تنها نقطه جالب توجه، تغییر رنگ دکمه پاور به لیمویی است. در ضمن همانند پیکسل 2 - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - XL لوگوی گوگل، دوربین تک لنز اصلی، فلش LED و اسکنر اثر انگشت در این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - بخش جای گرفته اند. محصول جدید گوگل همچنین فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون بوده و درگاه های USB-C و سیم کارت در زیر آن قرار دارند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

در تصاویر منتشر شده همچنین شاهد اسکرین شات هایی از محیط نرم افزار AIDA64 هستیم که اطلاعات سخت افزاری محصول جدید گوگل را نشان می دهند. از جمله این موارد می توان به قابلیت Active Edge (حساس بودن بدنه به فشار)، باتری 3430 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 6.71 اینچی با رزولوشن 1440x2960 اشاره کرد.

در تصاویر مورد بحث عکسی از محتویات جعبه گوگل پیکسل 3 XL نیز وجود دارد که نشان می دهد کمپانی برای نخستین بار یک عدد هدفون را به همراه گوشی در اختیار مشتری قرار خواهد داد. هدفون مذکور شبیه به مدل Pixel Buds گوگل است اما به نظر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - می رسد نسخه موجود در جعبه باسیم باشد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

سایر محتویات جعبه با گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL یکسان بوده و شامل کابل USB-C، تبدیل USB-A به USB-C، آداپتور USB-C به جک 3.5 میلی متری - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - و شارژر می شود.

در کنار تصاویر زنده، ویدیویی نیز منتشر شده که تنها نکته قابل توجه در آن، استفاده از شارژر وایرلس برای گوگل پیکسل 3 XL است که - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - در ادامه این ویدیو را تماشا می کنید:

گفتنی است - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - طبق اطلاعات موجود، پرچمدار جدید گوگل احتمالاً اواسط مهر ماه معرفی خواهد شد و تا آن زمان شاهد انتشار اخبار و جزئیات بیشتری خواهیم بود. در پایان توجه شما را به نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین پیکسل 3 XL جلب می کنیم:

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی تعمیرات یخچال پروفایل در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone