تعمیرات یخچال هایر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32745.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

اپل برای کاهش هزینه های تولید آیفون به تامین کنندگان چینی روی می آورد

به نظر می رس اپل به دنبال کاهش هزینه دیوایس های آتی خود است؛ دیوایس هایی مانند آیفون های جدید، آیپد و مک بوک. منابع نزدیک به خبرگزاری دیجی تایمز اخیراً فاش کرده اند که ...

به نظر می رس اپل به دنبال کاهش هزینه دیوایس های آتی خود است؛ دیوایس هایی مانند آیفون های جدید، آیپد و مک بوک. منابع نزدیک به خبرگزاری دیجی - تعمیرات یخچال هایر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تایمز اخیراً فاش کرده اند که زنجیره تامین کنندگان تایوانی اپل، از این پس مجبور به رقابت با رقبای نوظهور چینی خواهند بود که همان سرویس ها و مدل های مدیریت محصول را با قیمتی مقرون به صرفه تر ارائه می دهند.

گفته می شود هم اکنون کمپانی تایوانی Simpo Technology که به تولید ماژول باتری می پردازد، دیگر با اپل همکاری نمی کند و در عوض به تامین باتری برای کمپانی های تولیدکننده دوچرخه های الکتریکی می پردازد. بنابراین تولید باتری آیفون - تعمیرات یخچال هایر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ها و دیگر آی دیوایس آینده، برعهده دو کمپانی Desay Battery Technology و Sunwoda Electronic خواهد بود.

تعمیرات یخچال هایر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی
سه آیفون جدید اپل که طی ماه آتی میلادی به صورت رسمی معرفی می شوند.

شرکت تایوانی Catcher Technology که به تولید شاسی فلزی می پردازد هم کمپانی دیگری است که با از دست دادن اپل به عنوان یکی از مشتریان مهم خود، به دنبال قراردادهای تازه می گردد. اهالی کوپرتینو تصمیم گرفته اند برای تولید شاسی به Everwin Presicion Technology روی بیاورند؛ حتی با این وجود که تولیدکننده چینی، در رویه های خود به اندازه همتای قبلی زبردست نیست.

کاهش هزینه های - تعمیرات یخچال هایر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تولید به احتمال فراوان با هدف قیمت گذاری بهتر دیوایس های آینده صورت می گیرد. اپل در حال حاضر برای معرفی سه آیفون جدید در ماه سپتامبر آماده می شود و حتی با اینکه بسیار بعید به نظر می رسد - تعمیرات یخچال هایر در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مدل ارتقایافته آیفون X قیمتی کمتر از 999 دلار داشته باشد، اما احتمال دارد که با هیچ افزایش قیمتی نیز روبرو نشود. ناگفته نماند که اپل قبلاً ورژنی اقتصادی از آیپد را در اوایل سال 2018 معرفی کرده و در گزارش ها آمده که باید منتظر یک مک بوک ایر اقتصادی نیز باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone