🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  4. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37862.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

طرح Bose برای ایرباد بیسیم با قابلیت خنک سازی

به تازگی اطلاعات پتنتی از کمپانی «Bose» منتشر شده که بر اساس آن امکان خنک سازی ایربادهای بیسیم فراهم می شود. این کمپانی آمریکایی که به تولید تجهیزات صوتی می پردازد، اخیراً گواهی ثبت پتنت ...

به تازگی اطلاعات پتنتی از کمپانی «Bose» منتشر شده که بر اساس آن امکان خنک سازی ایربادهای بیسیم فراهم می شود.

این کمپانی آمریکایی که به تولید تجهیزات صوتی می پردازد، اخیراً گواهی ثبت پتنت یاد شده را از اداره پتنت و علائم تجاری آمریکا دریافت کرده. بر اساس تصاویر طرح های منتشر شده این ایربادها (هدفون هایی که هر - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گوشی آن به طور جداگانه و مستقل در گوش قرار می گیرد) قابلیت های مرتبط با تناسب - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اندام را ارائه می دهند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

پتنت مورد بحث استفاده از الستومتر (پلیمری که قابلیت ارتجاعی بسیاری دارد) را برای ایربادها پیشنهاد می دهد. به عبارتی ماده ای که می تواند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حالتش تغییر کند.

به طور دقیق تر می توان این گونه گفت که ایده، اشاره به ماده ای قرار - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گرفته داخل ایربادها دارد که در هنگامی که فعالیت های کاربر یا خود دستگاه منجر به گرم شدن بیش - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از حد شود، به مایع تبدیل می گردد تا به این طریق فرایند خنک سازی نرمه گوش آغاز گردد.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

بر اساس اطلاعاتی که در پتنت به آنها اشاره شده، - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - میزان تجمع ماده مورد بحث در دماهای مختلف می تواند تغییر کند. به این ترتیب Bose می تواند هدفون های متنوعی را برای کاربران مختلف تولید کند تا بسته به بدن هر کاربر کارکرد متفاوتی داشته باشد.

این ماده که ظاهری ژل مانند دارد می تواند در بدنه و نیز سرگوشی هدفون ها به کار رود. Bose همچنین نمونه اولیه ای از این اختراع را تولید کرده و پیش از این برای ثبت اختراع خود به اداره پتنت و علائم تجاری آمریکا ارسال کرده است.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

درخواست ثبت پتنت مذکور مدت ها پیش از این که Bose به طور جدی وارد حوزه هدفون های ایرباد شود، ارائه شده بود. هنوز نمی توان با قطعیت گفت - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که این پتنت به تولید ایربادهای بهره مند - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - فناوری یاد شده منجر می شود یا خیر.

 

تماشا کنید: حقایقی در مورد استفاده از - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هدفون و تأثیر آن بر شنوایی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone