🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42509.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گجت بعدی گوگل: هدفون هوشمند Bisto مجهز به دستیار دیجیتالی Assistant

طبق اطلاعات جدیدی که از تجزیه فایل APK اپلیکیشن گوگل (نسخه 7.10) به دست آمده، اکنون می دانیم نام رمز «بیستو» (Bisto) که چند ماه قبل در نسخه 7.0 گوگل مشاهده شد به یک هدفون ...

طبق اطلاعات جدیدی که از تجزیه فایل APK - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن گوگل (نسخه 7.10) به دست آمده، اکنون می دانیم - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نام رمز «بیستو» (Bisto) که چند ماه قبل در نسخه 7.0 گوگل مشاهده شد به یک هدفون جدید تعلق دارد که به دستیار دیجیتالی این کمپانی یعنی Assistant - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مجهز خواهد - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بود.

در لابلای کدهای موجود در این اپلیکیشن، اطلاعات خوبی در مورد گجت جدید گوگل به دست آمده. به عنوان مثال می توان عبارت زیر را مشاهده کرد:

هدفون شما به گوگل اسیستنت مجهز است. می توانید سؤال بپرسید یا کارهایتان را از آن بخواهید. این دستیار، گوگلِ شخصی شماست و همیشه برای کمک به شما آماده است.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

به نظر می رسد کاربران با استفاده از این هدفون می توانند پاسخ سؤالاتشان را یافته و اعلان های مختلف - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - را دریافت نمایند. همچنین از طریق هدفون می - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - توان بازخورد کلامی به نوتیفیکیشن ها را ارائه کرد. یک دکمه برای فراخوانی اسیستنت و دکمه دیگری در این هدفون تعبیه شده که - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با فشردن آن، می توانید دستیار دیجیتالی را به کار گرفته یا - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اعلان ها را بشنوید.

در عبارات دیگری که از میان کدهای اپلیکیشن گوگل به - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دست آمده، می توان به بخش آپدیت و تعمیر و نگهداری آن اشاره کرد: «هدفون شما برای چند دقیقه در دسترس نخواهد بود»، «هدفون را ریستارت کنید»، «قادر به آپدیت هدفون نیستیم»، «فرمور - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - جدید بیسترو با قابلیت های تازه موجود است» و مواردی از این قبیل.

انتظار می رود هدفون مجهز به گوگل اسیستنت (بیسترو) همزمان با رونمایی رسمی موبایل های امسال گوگل یعنی پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال معرفی شود؛ رویدادی که احتمالاً اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر برگزار - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone