تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16665.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

حالا بیش از ۱ میلیارد آیفون فعال در جهان وجود دارد

به گفته یکی از تحلیلگران مسائل مربوط به اپل، حالا بیش از یک میلیارد آیفون فعال در جهان وجود دارد. «Neil Cybart»، با انتشار پستی در وبلاگ Above Avalon اعلام کرد که بر اساس محاسبات ...

به گفته یکی از تحلیلگران مسائل مربوط به اپل، حالا بیش از یک میلیارد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مینودشت استان گلستان - آیفون فعال در جهان وجود دارد.

«Neil Cybart»، با انتشار پستی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مینودشت استان گلستان - در وبلاگ Above Avalon اعلام کرد - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مینودشت استان گلستان - که بر اساس محاسبات او، حالا بیش از یک میلیارد آیفون فعال در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مینودشت استان گلستان - دنیا وجود دارد. وی افزود اپل ماه گذشته میلادی به این دستاورد بزرگ دست پیدا کرده است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مینودشت استان گلستان

تحلیلگر یاد شده می‌گوید از آنجایی که اپل آمار آیفون‌های جدید و دست دوم در حال استفاده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مینودشت استان گلستان - را در گزارش‌های مالی فصلی خود فاش نمی‌کند، برای تخمین زدن این آمار باید دو فاکتور را در نظر گرفت: اول، تعداد کاربرانی که از فروشگاه‌های اپل یا خرده فروشی‌های شخص ثالث آیفون جدید خریداری کرده‌اند و دوم، تعداد کاربرانی که آیفون دست دوم را از طریق بازار خاکستری (Grey Market) مثل دوستان یا اعضای خانواده و یا خریدن از سایت‌های آگهی به دست آورده‌اند.

Cybart با در نظر گرفتن معیارهای فوق، می‌گوید در ماه گذشته میلادی (سپتامبر) تعداد آیفون‌های فعال از یک میلیارد دستگاه عبور کرده است. اپل سال ۲۰۱۹ تعداد آیفون‌های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مینودشت استان گلستان - فعال را بیش از ۹۰۰ میلیون دستگاه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مینودشت استان گلستان - اعلام - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مینودشت استان گلستان - کرد و تابستان سال ۲۰۱۶ از فروش یک میلیارد آیفون خبر داد. بنابراین اگر آمار رسمی اپل را در نظر بگیریم، آمار اعلام شده از سوی این تحلیلگر اگرچه رسمی نیست اما به واقعیت بسیار نزدیک خواهد بود.

تحلیلگر یاد شده معتقد است اپل برای ادامه روند موفقیت آیفون باید سه اولویت را مدنظر قرار دهد: ارتقا چشمگیر فناوری‌های دوربین، بالا بردن ارزش مالکیت آیفون و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر مینودشت استان گلستان - افزایش قابل توجه قابلیت‌ها.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone