تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16668.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

EMUI 11 احتمالا آخرین نسخه این پوسته پیش از مهاجرت هواوی به هارمونی است

با استناد به گفته‌های یکی از مدیران ارشد هواوی، EMUI 11 احتمالاً آخرین نسخه پوسته EMUI پیش از مهاجرت این شرکت به سیستم عامل هونگ منگ (یا هارمونی) خواهد بود. «Wang Chenglu»، رییس دپارتمان توسعه ...

با استناد به گفته‌های یکی از مدیران ارشد هواوی، EMUI 11 احتمالاً آخرین نسخه پوسته EMUI پیش از مهاجرت این - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - شرکت به سیستم عامل هونگ منگ (یا هارمونی) خواهد بود.

«Wang Chenglu»، رییس دپارتمان توسعه نرم افزار گروه کسب‌وکار مصرفی هواوی در گفتگویی با وبلاگ MyDrivers اعلام کرد که پوسته EMUI 11 از همان فرم‌ورک - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - سیستم عامل HongMeng یا همان هارمونی استفاده می‌کند - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - و به تشابهات آن‌ها اشاره کرد.

آنطور که در ادامه گزارش نوشته شده، می‌توان از سخنان مدیر هواوی اینگونه برداشت کرد که آخرین نسخه رابط کاربری EMUI که مبتنی بر اندروید ۱۱ است، در واقع نقش یک نسخه انتقالی را بازی کرده و دیوایس‌ها و کاربران را برای انتشار اولین نسخه عمومی سیستم عامل هونگ منگ آماده می‌کند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران

نسخه ۲.۰ سیستم عامل هونگ منگ ابتدا برای تلویزیون‌ها، اتومبیل‌ها - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - و ساعت‌های هوشمند عرضه خواهد شد و در ادامه گوشی‌هایی که با پوسته EMUI 11 - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - به بازار عرضه شده‌اند، این سیستم عامل را در قالب آپدیت دریافت خواهند کرد.

بر اساس جدول زمانی که اوایل ماه جاری میلادی منتشر شده، موبایل‌هایی که از چیپست کرین 9000 برخوردارند (مثل سری هواوی میت ۴۰) به عنوان اولین گوشی‌ها - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - آپدیت سیستم عامل هونگ منگ/هارمونی را دریافت خواهند کرد و در ادامه گوشی‌های مجهز به چیپست کرین 990 5G و در نهایت موبایل‌های اقتصادی با چیپست کرین ۸۱۰ این بروزرسانی را خواهند گرفت.

در ادامه اولویت‌بندی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - هواوی برای انتشار سیستم عامل هونگ منگ را مشاهده می‌کنید:

  • مرحله اول: گوشی‌های مجهز به کرین 9000
  • مرحله دوم: گوشی‌های مجهز به کرین 990 5G
  • مرحله سوم: - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - گوشی‌های مجهز به کرین 990 (نوع 4G)، 985 و 820
  • مرحله چهارم: گوشی‌های مجهز به کرین 980 و 990 4G و 820
  • مرحله - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تنکابن استان مازندران - پنجم: گوشی‌های مجهز به کرین 810 و 710
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone