تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16667.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام مدت زمان ویدیوهای لایو را به ۴ ساعت افزایش داد

اینستاگرام به بهبود قابلیت استریم زنده ادامه می‌دهد و به تازگی از چندین تغییر خبر داده که مهمترین آن، افزایش مدت زمان ویدیوهای لایو به ۴ ساعت است. در حال حاضر شاهد محدودیت ۶۰ دقیقه‌ای ...

اینستاگرام به بهبود قابلیت استریم زنده ادامه می‌دهد و به تازگی از چندین تغییر خبر داده که مهمترین آن، افزایش مدت زمان ویدیوهای لایو به ۴ ساعت است.

در حال حاضر شاهد محدودیت ۶۰ دقیقه‌ای برای ویدیوهای لایو هستیم که اینستاگرام آن را حذف کرده و کاربران در صورتی که قوانین را زیرپا نگذاشته باشند، می‌توانند حداکثر ۴ ساعت روی این شبکه اجتماعی اجرای زنده باشند. این ویژگی به صورت جهانی عرضه خواهد شد و تمام کاربران به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

کاربران می‌توانند استریم زنده خود را درون آرشیو شخصی مشابه با استوری‌ها و پست‌ها مشاهده کنند که البته حداکثر تا ۳۰ روز پس از استریم زنده این قابلیت وجود دارد. این - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تربت جام استان خراسان - افراد می‌توانند محتوای استریم زنده خود را دانلود کرده و در جای دیگری پست کنند.

در نهایت این شبکه اجتماعی به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تربت جام استان خراسان - IGTV خود بخش «Live Now» را اضافه می‌کند تا کاربران بتوانند به صورت لحظه‌ای محتوای موردنظر خود را پیدا کرده و مشاهده کنند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تربت جام استان خراسان

تمام این تغییرات نشان می‌دهد که اینستاگرام بیش از گذشته روی استریم زنده سرمایه‌گذاری می‌کند که البته دلیل آن نیز مشخص است: شیوع ویروس کرونا باعث افزایش محبوبیت ویدیوهای لایو شده و کاربران بیش از گذشته از آن استفاده می‌کنند.

این شبکه اجتماعی همراه با اعلام - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تربت جام استان خراسان - این تغییرات به این موضوع اشاره کرده که با افزایش مدت زمان لایو، مربیان می‌توانند برای مدت زمان طولانی‌تری به افراد آموزش دهند و فعالان اجتماعی نیز می‌توانند بیشتر با جامعه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تربت جام استان خراسان - خود در ارتباط باشند.

در حالت کلی مردم بسیاری از کارها خود را به صورت استریم زنده به اشتراک - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تربت جام استان خراسان - می‌گذارند که شامل خرید نیز - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تربت جام استان خراسان - می‌شود، بنابراین افزایش مدت زمان آن منطقی به - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تربت جام استان خراسان - نظر می‌رسد. این کمپانی امیدوار است با افزایش مدت زمان - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تربت جام استان خراسان - استریم زنده، افراد برای مدت بیشتری از این اپ استفاده کنند. - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تربت جام استان خراسان - سرویس‌های مختلفی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر تربت جام استان خراسان - برای استریم زنده وجود دارد، با این حال اینستاگرام می‌خواهد بهترین اپ برای این کار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone