تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16738.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کلادفلر با اجرای مرورگر در فضای ابری مانع نفوذ هکرها به سیستم کاربر می‌شود

سرویس ایزو‌له سازی «کلادفلر» که مرورگر وب را در فضای ابری اجرا می‌کند در فاز بتا ارائه شد. این سرویس ریسک‌های امنیتی را از کاربران دور کرده و احتمال سواستفاده هکرها از مرورگر برای آلوده‌سازی ...

سرویس ایزو‌له سازی «کلادفلر» که مرورگر وب را در فضای ابری اجرا می‌کند در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان - فاز بتا ارائه شد. این سرویس ریسک‌های امنیتی را از کاربران - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان - دور کرده و احتمال سواستفاده هکرها از مرورگر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان - برای آلوده‌سازی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان - سیستم را به حداقل می‌رساند.

این روزها بسیاری از امور محاسباتی به جای نرم‌افزارهای مختلف در مرورگر و بر بستر نت صورت می‌گیرد. همین عامل باعث شده شرکت‌ها با استفاده از سرویس ایزوله سازی، مرورگر را به جای سیستم کاربر در ماشین‌های مجازی واقع در دیتاسنتر ارائه دهندگان سرویس ابری اجرا کنند. هدف از اینکار این است که تهدیدات متوجه مرورگر در ماشین مجازی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان - باقی مانده و کامپیوترهای شرکت را آلوده نکنند.

بسیاری از سرویس‌های ایزوله‌سازی مرورگر ایزوله را ضبط کرده و استریم زنده آنرا برای کاربر می‌فرستند که باعث کاهش چشمگیر سرعت می شود. روش دیگر  هم که بازگشایی صفحه، بررسی آن و ارسال به کاربر است می‌تواند به عدم شناسایی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان - برخی تهدیدات یا نمایش نادرست صفحه منجر شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان

کلادفلر برای حل این مشکل سرویس جدیدی را توسعه داده که تنها خروجی نهایی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان - مرورگر از رندر یک صفحه وب را به کاربر ارسال می‌کند. در نتیجه تنها چیزی که به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان - دستگاه کاربر ارسال می‌شود، بسته‌ای از دستورات خام برای رندر صفحه است که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان - نه تنها تهدیدی را متوجه سیستم نمی‌کند بلکه به معنی سازگاری آن با مرورگرهای کروم، اج، فایرفاکس و سافاری است.

از آنجا که کلادفلر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان - در ۲۰۰ شهر دنیا دارای دیتاسنتر است، سرویس ایزوله سازی مرورگر آنها باید فارغ از مکان کاربر سرعت بالایی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان - داشته باشد. کاربران مشتاق می‌توانند از همین حالا برای استفاده از نسخه بتای این سرویس ثبت‌نام کنند. این شرکت طی ماه‌های اخیر از سرویس‌های دیگری نظیر هشدار وقوع حملات DDoS به سایت‌ها، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر اردستان استان اصفهان - افزایش سرعت سایت‌های وردپرسی و پلتفرم تحلیل سایت با تمرکز بر امنیت نیز رونمایی کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone