🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  5. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11898.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

شارژ فوق سریع ۲۰۰ واتی شیائومی احتمالا با تراشه Nuvolta از راه می‌رسد

شیائومی احتمالا برای فناوری شارژ فوق سریع ۲۰۰ واتی «HyperCharge» از تراشه دو سلولی «NU2205» توسعه یافته توسط استارتاپ چینی «Nuvolta» استفاده می‌کند. شیائومی خردادماه امسال شارژ ۲۰۰ واتی HyperCharge را که به ادعای این ...

شیائومی احتمالا برای فناوری شارژ فوق سریع ۲۰۰ واتی «HyperCharge» از تراشه دو - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - سلولی «NU2205» توسعه یافته - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - توسط استارتاپ چینی «Nuvolta» استفاده می‌کند.

شیائومی خردادماه امسال شارژ ۲۰۰ واتی HyperCharge را که به ادعای این شرکت می‌تواند باتری ۴۰۰۰ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - میلی آمپرساعتی را در عرض ۸ دقیقه تا ۱۰۰ درصد شارژ کند، معرفی کرد. اکنون به نظر می رسد این شرکت برای توسعه فناوری شارژ سریع خود قرار است از تراشه تازه معرفی شده دو سلولی NU2205 - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - استفاده و رویای خود را به واقعیت نزدیک کند.

استارتاپ چینی Nuvolta به تازگی نسل دوم چیپ مربوط به فناوری شارژ سریع خود یعنی NU2205 را معرفی کرده که می‌تواند توان خروجی ۱۰۰ وات را ارائه دهد. براساس گزارش‌های منتشر شده، NU2205 از معماری - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - شارژ سریع دو سلولی ۴:۲ پشتیبانی می‌کند که شیائومی در حال توسعه چنین معماری است. بنابراین با کمک چیپ استارتاپ چینی‌ها، شیائومی می‌تواند شارژ سریع ۲۰۰ واتی - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - را در اختیار کاربران قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان

استارتاپ چینی Nuvolta برای تست چیپ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - مذکور و تازه معرفی شده خود از گوشی می ۱۱ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - پرو استفاده کرده است. درنتیجه گمان آن می‌رود که شارژ ۲۰۰ واتی HyperCharge - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - توسط استارتاپ چینی NuVolta تولید شود.

به - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - احتمال زیاد شیائومی نخستین شرکت چینی خواهد بود که از فناوری دو سلولی شارژ سریع مبتنی بر فناوری NuVolta استفاده خواهد کرد. البته به نظر می‌رسد سایر تولیدکنند‌گان چینی نیز بخواهند از فناوری Nuvolta استفاده کنند.

شیائومی نشان داده فناوری شارژ ۲۰۰ واتی می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - در عرض ۸ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ درصد شارژ کند. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - البته مسلما نباید - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - منتظر چنین زمانی برای باتری‌های با حجم بالاتر باشیم، با این حال - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - همچنان با سرعت قابل توجهی روبه‌رو هستیم.

رقابت شرکت‌های مختلف برای توسعه فناوری شارژ سریع کماکان ادامه دارد و باید منتظر ماند و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر گرگان استان گلستان - دید در عمل فناوری شارژ سریع چینی‌ها چه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیمگون نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** مایکروفر الجی MS93SCR شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت گرگان گلستان جوادالائمه تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone