🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39076.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مینی لپ تاپ اندرویدی Gemini؛ رایانه جیبی در ابعاد یک موبایل هوشمند

استارت آپ انگلیسی «Planet Computers» به تازگی مینی لپ تاپ اندرویدی Gemini را معرفی نموده که ابعاد آن تفاوت چندانی با یک موبایل هوشمند ندارد، با این حال مجهز به یک کیبورد فیزیکی تقریباً کامل ...

استارت آپ انگلیسی «Planet Computers» به تازگی مینی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - لپ تاپ اندرویدی Gemini را معرفی نموده که ابعاد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - آن تفاوت چندانی با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - یک موبایل هوشمند ندارد، با این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - حال مجهز به یک کیبورد فیزیکی تقریباً کامل است.

زمانی بود که مینی رایانه های جیبی یا به عبارتی پاکت پی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - سی ها آینده ابزارهای هوشمند قابل حمل به شمار می رفتند، اما به دلایلی چون ابعاد نسبتاً بزرگ، سخت افزار ضعیف و قیمت های سنگین، و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - البته ورود موبایل های هوشمند لمسی به تدریج این سری محصولات به حاشیه رانده شدند.

با این حال پس از گذشت چند سال و پیشرفت های بیشتر در زمینه سخت افزار، حالا به نظر می رسد زمان آن رسیده تا یک بار دیگر به رایانه های جیبی فرصتی برای رقابت داده شود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران

مینی لپ تاپ Gemini مجهز به یک نمایشگر تمام اچ دی با نسبت تصویر ۱۸:۹ لمسی است که ابعاد آن برای سیستم عامل اندروید کاملاً مناسب به نظر می رسد. - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - شرکت سازنده وظایف پردازشی این گجت کوچک را بر عهده پردازنده ده هسته ای هلیو X27 مدیاتک گذاشته و ۴ گیگابایت حافظه رم را نیز برای آن در نظر گرفته است. یک باتری ۴۲۲۰ میلی آمپر ساعتی در کنار درگاه USB-C هم تکمیل کننده سخت افزار قابل قبول این محصول هستند.

نسخه ارزان - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - تر رایانه جیبی کمپانی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - Planet Computers تنها قادر به اتصال به شبکه وای فای است، اما - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - نسخه گران قیمت تر می تواند طریق سیمکارت به شبکه پرسرعت LTE نیز متصل شود. وزن کلی دستگاه نیز برابر با ۳۰۸ گرم است.

شرکت سازنده سیستم عامل اندروید نسخه پایه را برای محصول خود در نظر گرفته و با انجام برخی شخصی سازی ها و افزودن چند امکان مفید آن را برای کار با کیبورد فیزیکی بهینه کرده است. ضمن این که کاربر امکان بوت دوگانه روی سیستم عامل لینوکس را نیز در اختیار خواهد داشت.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران

دکمه های کیبورد مینی لپ تاپ Gemini گرچه از ابعاد مناسبی برخوردار هستند، اما تایپ سریع با آنها نیاز به کمی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - تمرین و عادت دارد.

کمپین جمع - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - آوری سرمایه برای تولید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - محصول مورد بحث در وبسایت Indiegogo آغاز - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر محمودآباد استان مازندران - شده و قیمت پیش خرید آن نیز ۳۹۹ دلار اعلام شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone