🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28922.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کوالکام از عرضه گوشی‌هایی با دوربین‌های ۶۴ و ۱۰۰ مگاپیکسلی می‌گوید

طبق اعلام کوالکام طی سال ۲۰۱۹ باید منتظر گوشی‌هایی با دوربین‌های ۶۴ و ۱۰۰ مگاپیکسلی باشیم. در حال حاضر چیپست‌های اسنپدارگون (۶۶۰، ۶۷۰، ۶۷۵، ۷۱۰، ۸۴۵، ۸۵۵) از دوربین‌های تا ۱۹۲ مگاپیکسلی پشتیبانی خواهند کرد. ...

طبق اعلام - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کوالکام طی سال ۲۰۱۹ باید منتظر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گوشی‌هایی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با دوربین‌های ۶۴ و ۱۰۰ مگاپیکسلی باشیم.

در حال حاضر چیپست‌های اسنپدارگون (۶۶۰، ۶۷۰، ۶۷۵، ۷۱۰، ۸۴۵، ۸۵۵) از دوربین‌های تا ۱۹۲ مگاپیکسلی پشتیبانی خواهند کرد. البته ویژگی‌هایی نظیر کاهش نویز و تاخیر شارتر روی آن‌ها فعال نیست. در نتیجه گوشی‌هایی که به چیپست‌های ذکر شده مجهز شده‌اند نمی‌توانند همزمان تعداد زیادی تصویر را ثبت کرده و آن‌ها را به یک تصویر تبدیل کنند.

گوشی‌های ۴۸ مگاپیکسلی فعلی ۴ تصویر ۱۲ مگاپیکسلی را ترکیب می‌کنند تا به نتیجه ۴۸ مگاپیکسلی برسند. در آینده‌ای نزدیک این امکان فراهم خواهد شد که گوشی‌هایی با دوربین ۶۴ مگاپیکسل، با ترکیب عکس‌های ۱۶ مگاپیکسلی تصویر نهایی خود را بسازند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان

البته این قضیه مخالف مسیری است که گوشی‌هایی نظیر گلکسی اس 10 و آیفون XS در حال طی کردن آن هستند. این گوشی‌ها از سنسورهایی با رزولوشن پایین‌تر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - برای - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ارائه تصویری با نویز کمتر و جزییات بیشتر استفاده می‌کنند.

در کل انتظار می‌رود که مگاپیکسل بیشتر دوربین گوشی ها به موضوعی مهم طی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - سال ۲۰۱۹ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تبدیل شود. در حال حاضر، گوشی‌هایی مانند شیائومی می ۹ و ردمی نوت ۷ پرو از دوربین‌های ۴۸ مگاپیسکلی بهره می‌برند و انتظار می‌رود این روند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - طی سال جاری میلادی نیز ادامه پیدا کند.

جدا از این موارد، پیش از این هم کوالکام از چیپست ۷ نانومتری اسنپدراگون 8cx 5G به عنوان نخستین پلتفرم 5G کامپیوترهای ویندوزی رونمایی کرده بود.

به نظر - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شما چه میزان با عرضه گوشی‌هایی با دوربین‌های ۶۴ و ۱۰۰ مگاپیکسلی فاصله داریم؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در میان بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone