تعمیرات یخچال فیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42386.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

تمام موبایل های اندرویدی نوکیا آپدیت اوریو را دریافت می کنند

تقریباً دو هفته از معرفی آخرین نسخه از سیستم عامل موبایل گوگل تحت عنوان «اندروید 8 اوریو» می گذرد و در این بازه، نام بسیاری از شرکت ها و محصولاتی که آپدیت جدید را دریافت ...

تقریباً دو هفته از معرفی آخرین نسخه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از سیستم عامل موبایل گوگل تحت عنوان «اندروید 8 اوریو» می گذرد و در این بازه، نام بسیاری از شرکت ها و محصولاتی که آپدیت جدید را دریافت می کنند منتشر شده - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - است.

نوکیا 3 نیز اندروید 8 را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دریافت می کند

در بین موبایل هایی که به گفته گوگل اندروید اوریو را دریافت می - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کنند، نام محصولات کمپانی «HMD Global» با برند نوکیا نیز دیده می شود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که تا پیش از این تصور می شد مدل «نوکیا 3» به دلیل استفاده از چیپست متفاوت و نه چندان قدرتمند، از به روزرسانی مذکور محروم خواهد بود.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران
Nokia 3

حال اما «یوهو سارویکاس» مدیر ارشد تولید HMD در توییتی اعلام کرده تمام اسمارتفون های این شرکت از جمله نوکیا 3 اندروید اوریو را دریافت می کنند که البته تاریخ عرضه آپدیت مورد بحث فعلاً معلوم نشده است.

همان طور که احتمالاً می دانید، نوکیا در تلفن های هوشمند جدید خود از نسخه تقریباً خام اندروید استفاده کرده تا علاوه بر کاربری روان و بی نقص، امکان آپدیت های به موقع و مداوم را نیز فراهم کند.

همچنین لازم به ذکر است که HMD اعلام کرده موبایل های برند نوکیا تا دو سال از پشتیبانی کامل نرم افزاری برخوردار خواهند بود که به معنی دریافت نسخه بعدی اندروید توسط دستگاه های مذکور است.

چه موبایل هایی اندروید اوریو را دریافت می کنند؟ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران -

- تعمیرات یخچال فیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone