تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42381.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

فیسبوک برای ارائه خدمات اینترنت ماهواره‌ای، توزیع جمعیت جهان را مطالعه می کند

شرکت فیسبوک به منظور فراهم کردن اینترنت پرسرعت برای تمامی انسان ها، پروژه ای را آغاز کرده که توزیع و ساختار جمعیتی نقاط مختلف کره زمین را مورد مطالعه قرار می دهد. شرکت مورد اشاره ...

شرکت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فیسبوک به منظور فراهم کردن اینترنت پرسرعت برای تمامی انسان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ها، پروژه ای را آغاز کرده که توزیع و ساختار جمعیتی نقاط مختلف کره زمین را مورد مطالعه قرار می دهد.

شرکت مورد اشاره تا کنون - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - موفق شده به کمک داده های ماهواره ای، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شبکه های - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عصبی و آمار دولت های محلی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تمام سازه های ساخت بشر را (که نشانه حضور جمعیت انسانی هستند) با دقت 5 متر در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 23 کشور کمتر توسعه یافته مختلف شناسایی کند که این تعداد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در حال افزایش است.

فناوری کمپانی مذکور در پروژه جدید، برای تشخیص نقاط پر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جمعیت و بخش هایی که به اینترنت دسترسی ندارند مورد استفاده قرار گرفته و فیسبوک می خواهد با استفاده از این اطلاعات، شبکه جهانی پهپادها و ماهواره های فراهم کننده اینترنت خود را ساماندهی کرده و توسعه دهد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

نیمی از ماهواره های آمریکایی در فضا کاربرد تجاری دارند

لازم به ذکر است که در حال حاضر نیمی از 576 ماهواره آمریکایی در فضا کاربرد تجاری دارند و به لطف شرکت هایی مانند اسپیس اکس، بلو اوریجین و ویرجین گلکتیک، هزینه ارسال ماهواره به فضا کاهش چشمگیری داشته و فیسبوک امیدوار است بتواند با استفاده از این فرصت، اینترنت پر سرعت را در کشورهای فقیر و کمتر توسعه یافته گسترش دهد.

گفتنی است طبق پژوهش های فیسبوک، 99 درصد از جمعیت 23 کشور مورد مطالعه (شامل غنا، مالاوی، سری لانکا و...) به صورت میانگین 63 کیلومتر با شهرها فاصله دارند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که نشان می دهد استفاده از فناوری هایی مانند پهپاد و ماهواره برای برقراری ارتباط اینترنتی معقول تر و به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - صرفه تر خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone