تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42387.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آغاز به کار مؤسسه خیریه «امداد اول» با مشارکت همراه اول

شرکت های بزرگ به غیر از درآمدزایی و کسب سود معمولا وظایفی هم در قبال جوامع دارند که تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی از آنها یاد می گردد. اپراتور اول کشور نیز به عنوان یکی ...

شرکت های بزرگ به غیر از درآمدزایی و کسب سود معمولا وظایفی هم در قبال جوامع دارند که تحت عنوان مسئولیت های اجتماعی از آنها یاد می گردد. اپراتور اول کشور نیز به عنوان یکی از - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این شرکت ها پروژه های خیریه مختلفی را تا به امروز در کشور کلید زده که یکی از آنها موسسه خیریه امداد اول نام دارد.

در ادامه این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مطلب توجه شما را به متن بیانیه خبری این شرکت در همین رابطه جلب - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مینماییم.

مؤسسه خیریه «امداد اول» به منظور جذب مشارکت های - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مردمی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد با مشارکت همراه اول و کمیته امداد راه اندازی شد.

به گزارش اداره - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در مراسمی که صبح روز یکشنبه ۱۲ شهریور ماه در برج همراه برگزار شد، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تفاهم نامه همکاری بین شرکت ارتباطات سیار ایران و کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور ایجاد مؤسسه خیریه «امداد اول»، امضا شد. در این مراسم مهندس وحید صدوقی مدیرعامل همراه اول و مهندس سید پرویز - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، مدیران همراه اول و کمیته امداد و جمعی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

به لطف این طرح مشترکین همراه اول می توانند به صورت مستقیم در امور خیریه مشارکت نمایند

مدیرعامل همراه اول با اشاره به امضای این تفاهم نامه در روزهای - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - میان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عید قربان و عید غدیر خم، گفت:‌ با امضای این تفاهم نامه زیرساخت های موجود در همراه اول، در خدمت کمیته امداد امام خمینی (ره) - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قرار می گیرد. از این طریق مشترکین همراه اول می توانند به صورت مستقیم در امور خیریه در مناطق محروم و یا مناطق خاص مد نظر خود، مدرسه سازی، تحصیل نیازمندان، کمک به یک - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - منطقه خاص در کشور و... به صورت هوشمند و با نظارت کمیته امداد مشارکت داشته باشند.

صدوقی با بیان اینکه مردم می - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توانند با اطمینان خاطر کمک های خود را از بستر تلفن همراه که در واقع - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - صندوق صدقه هوشمند است، به صورت مستقیم به حساب خود کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند، گفت:‌ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از این طریق، کمک های مردم در کمترین زمان ممکن، بدون هیچگونه هزینه اضافی برای مشترکین، توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) به اقشار مورد نیاز جامعه می رسد.

وی با اشاره به کمک های همراه اول در حوزه ورزش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و عتبات عالیات، گفت: ‌در ۵ سال گذشته همراه اول از طریق سامانه های پیامکی هواداری،  ۲۳۷ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - میلیارد تومان از طریق پیامک و کمک مستقیم خود همراه اول، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به باشگاه های ورزشی و فدراسیون ها و برای ستاد بازسازی عتبات عالیات بیش از ۳۰ میلیارد تومان به این ستاد برای ساخت شبستان حضرت زهرا (س) در نجف اشرف کمک کرده است و امیدواریم کاری که در کمیته امداد شروع شده، اثربخشی بالایی در جامعه داشته باشد.

فتاح رییس - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این مراسم ضمن تشکر از مدیرعامل و کارکنان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همراه اول که زمینه امضای تفاهم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نامه را فراهم کردند و با - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اشاره به اینکه مردم از روش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - های نوین خیلی استقبال می کنند، گفت: اکنون در زمان بین دو عید مسلمانان و بهترین ایام هستیم و از این موضوع برای کمک - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به محرومین و نیازمندان استفاده می کنیم؛ خوشحالیم که به مردم عزیز اعلام کنیم که از این پس صدقات آنها بدون - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کمترین هزینه برای ما، چه از لحاظ هزینه های شمارش و حساب کردن و چه از لحاظ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - زمانی، شفاف و راحت به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز می شود.

مهندس فتاح با - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اشاره به توسعه صدقات پیامکی از طریق همراه اول، گفت:

کمیته امداد از بابت پیامک ها پولی به همراه اول پرداخت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نمی کند؛ این نیت خیرخواهانه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و مسؤولیت اجتماعی همراه اول است که با این لطف و تصمیم، کار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - فرهنگ خیر و احسان را فراگیر می کند. ما از اپراتوری - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کمک می گیریم که رتبه اول را در کشور دارا است و فراگیر عمل می کند؛ اگر ظرفیت همراه اول و تأثیر و نفوذ شبکه آن در کشور نبود، - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خیلی از فعالیت های ما قابل انجام نبود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بیان اینکه مؤسسه خیریه «امداد اول»‌ با مشارکت همراه اول و کمیته امداد آغاز به کار می کند، گفت:‌ از امروز هزار کودک در قالب طرح «محسنین» تحت حمایت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همراه اول قرار می گیرند.

از امروز هزار کودک ایرانی تحت عنوان طرح محسنین تحت حمایت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - همراه اول - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قرار - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می گیرند

وی با اشاره به اینکه همراه اول تاکنون پولی بابت پیامک های ارسالی کمیته امداد امام خمینی (ره) دریافت نکرده است، گفت: ‌با صراحت اعلام - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می کنیم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که کمیته امداد  بابت ارسال پیامک هیچ هزینه ای به همراه اول پرداخت نمی کند؛ ما نه تنها هیچ طلبی از همراه اول نداریم، بلکه در خرداد ماه ۹۶ بیش از یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان کمک اضافه هم از همراه اول دریافت کردیم.

شایان ذکر است، موضوع این تفاهم نامه «تبلیغ و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری»، «ترویج مسؤولیت اجتماعی ایرانیان»، «اجرای طرح ها و کمپین های مشترک به منظور جذب مشارکت های مردمی در امور خیریه»، «توسعه فرهنگ استفاده از روش های نوین پرداخت در امور خیریه» است.

مشترکین همراه اول می توانند با ارسال پیامک به سرشماره ۸۸۷۷ و یا شماره گیری کد #۸۸۷۷*به صورت رایگان عضو سامانه کمک به کمیته امداد امام خمینی (ره) شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone