تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42382.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دوربین Instagif تصاویر متحرک گیف را «پرینت» می کند

پیش از فراگیر شدن فناوری دوربین های دیجیتال، عکاسی با دوربین های آنالوگ و چاپ تصاویر در سطح دنیا بسیار رایج بود که در این میان، دوربین هایی که قابلیت چاپ فوری عکس را داشتند ...

پیش از فراگیر شدن فناوری دوربین های دیجیتال، عکاسی با دوربین های آنالوگ و چاپ تصاویر در سطح دنیا بسیار رایج بود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که در این میان، دوربین هایی که قابلیت چاپ فوری عکس را داشتند در بین عموم مردم از محبوبیت بالایی برخوردار بودند.

بد نیست بدانید که نخستین بار شرکت «Polaroid» دوربین های فوری را به بازار معرفی کرد و حالا یک ایده پرداز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - خوش ذوق به نام «آبیشک سینگ» با - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - الگوبرداری از مدل SX-70 پولاروید، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دوربینی طراحی کرده که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - امکان «چاپ» تصاویر متحرک گیف (یا جیف) را فراهم می کند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

البته مسلماً امکان چاپ یک تصویر متحرک با استفاده از جوهر و کاغذ وجود ندارد و ابزار مورد بحث، در واقع ویدیوهای کوتاه GIF - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را به کارتریجی با یک نمایشگر کوچک PiTFT - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - منتقل می کند.

دوربین Instagif از دو کامپیوتر کوچک رزبری پای استفاده می کند

آقای سینگ دوربین «Instagif» را به تنهایی طراحی کرده و با استفاده از پرینتر سه بعدی آن را ساخته است. وی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - همچنین برای پردازش امور از دو دستگاه کامپیوتر کوچک رزبری پای (یکی در دوربین و دیگری در کارتریج نمایشگر) بهره برده و تمام فرآیند طراحی و ساخت و حتی کدهای مربوطه را به صورت رایگان در - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اختیار عموم قرار داده است.

ایده مورد بحث به احتمال زیاد هیچوقت به صورت یک محصول تجاری وارد بازار نخواهد شد اما قطعاً برای علاقه مندان و افرادی که توانایی طراحی و ساخت آن را دارند، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پروژه سرگرم کننده ای خواهد بود. در ادامه ویدیوی کوتاهی از نحوه عملکرد Instagif را مشاهده می کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone