تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42383.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن 3D Creator سونی مختص به تلفن های XZ1 و XZ1 Compact نخواهد بود

هقته گذشته بود که سونی تلفن های هوشمند Xperia XZ1 و XZ1 Compact را معرفی کرد. یکی از ویژگی های برجسته ای که همراه با این تلفن های هوشمند به نمایش در آمد برنامه ای به ...

هقته گذشته بود که سونی تلفن های هوشمند Xperia XZ1 و XZ1 Compact را معرفی کرد. یکی از ویژگی های برجسته ای که همراه با این تلفن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر علی آباد کتول استان گلستان - های هوشمند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به نمایش در آمد برنامه ای به نام 3D Creator است که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از دوربین عقب دستگاه، اشیاء مد نظرشان را اسکن نموده و فایل دریافتی را به عنوان یک تصویر سه بعدی ذخیره نمایند.

با این حال به نظر می رسد که این برنامه به هیچ یک از قابلیت های دو تلفن XZ1 و XZ1 Compact همچون دوربین و یا پردازنده وابسته نیست. همانطور که می دانید انحصار نرم افزاری در دنیای تلفن های هوشمند بسیار نادر است.

به عنوان مثال در برهه ای گوگل با عرضه فرمویری، ژست های حرکتی حسگر اثر انگشت تلفن های هوشمند پیکسل را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به دو موبایل Nexus 5X و 6P اضافه کرد. بنابراین طبق گفته های سونی باید منتظر عرضه قابلیت 3D Creator برای دستگاهی چون XZ - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر علی آباد کتول استان گلستان - Premium نیز باشیم.

در همین رابطه با توجه به اخبار منتشر شده توسط سونی، XZ Premium برنامه 3D Creator را به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر علی آباد کتول استان گلستان - عنوان بخشی از به روزرسانی اندروید اوریو دریافت خواهد کرد. بنابراین صاحبان این تلفن هوشمند نیز می توانند از مزایای این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ویژگی که به نظر می رسید تنها به دو دیوایس XZ1 و XZ1 Compact اختصاص داشته باشد نیز بهره مند شوند.

با این حال فکر می کنیم که اندروید اوریو به این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر علی آباد کتول استان گلستان - زودی ها برای XZ Premium منتشر نشود. در حقیقت فکر می کنیم این کمپانی در حال حاضر قصد دارد تا مدتی این ویژگی را به عنوان قابلیتی منحصر به فرد برای تلفن های هوشمند تازه خود نگه دارد و سپس آن را برای دیگر محصولاتش منتشر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone