تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37345.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فروشگاه بلک بری دیگر هیچ اپلیکیشن پولی را نمی پذیرد

ماه فوریه بود که بلک بری اعلام کرد از تاریخ اول آوریل ۲۰۱۸، دیگر از هیچ اپلیکیشن پولی در بلک بری ورلد، فروشگاه اپلیکیشن های خود پشتیبانی نخواهد کرد. این موضوع بدان معناست که از ...

ماه فوریه بود که بلک بری اعلام کرد از تاریخ اول آوریل ۲۰۱۸، دیگر از هیچ اپلیکیشن پولی در بلک بری ورلد، فروشگاه اپلیکیشن های خود پشتیبانی نخواهد کرد. این موضوع بدان معناست که از این تاریخ به بعد دیگر انجام تراکنش های مالی با اپلیکیشن - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های موجود در این فروشگاه ممکن نیست.

اگر چه بلک بری دیگر هیچ اپلیکیشن پولی را در فروشگاه خود نمی پذیرد، اما اپ های قدیمی همچنان می توانند از روش پرداخت درون برنامه ای به کسب درآمد خود ادامه بدهند. نکته خوب ماجرا برای توسعه دهندگان اینجاست که تحت این شرایط دیگر مجبور نیستند بخشی از سود فروش - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خود را با بلک بری شریک بشوند.

بلک بری در عین قطع پشتیبانی از اپلیکیشن های پولی، اعلام کرده که تا پایان ماه آوریل از ریفاند یا همان باز پس گیری اپلیکیشن های خریداری شده پشتیبانی کرده و به درخواست کاربران رسیدگی خواهد کرد. اما از این تاریخ به بعد دیگر مسئول تمام تراکنش ها خود توسعه دهندگان خواهند بود.

گفتنی است که شرکت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بلک - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بری این روزها شکوه گذشته خود را ندارد و حتی با - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ورود به دنیای اندروید، عملکرد جالبی از خود در بازار به نمایش نگذاشته. با این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - وجود، بلک بری دست از تلاش برنداشته و انتظار می رود که امسال شاهد رونمایی دو - تعمیرات یخچال میدیا در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تلفن هوشمند جدید از سوی این شرکت کانادایی باشیم که یکی از آن ها به احتمال زیاد جانشین مدل معروف KEYone خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone