تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37344.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

مشخصات کامل موبایل میان رده شیائومی Mi A2 فاش شد

به تازگی لیستی از مشخصات سخت افزاری موبایل شیائومی Mi 6X که قرار است تحت عنوان Mi A2 عرضه تجاری شود فاش شده. بنابر این لیست، دیوایس بعدی شیائومی به صورت پیش فرض همراه با ...

به تازگی لیستی از مشخصات سخت افزاری موبایل شیائومی Mi 6X که قرار است تحت عنوان Mi A2 عرضه تجاری شود فاش - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شده. بنابر این لیست، دیوایس بعدی شیائومی به صورت پیش فرض همراه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با اندروید 8.1 اوریو عرضه می شود و احتمالاً مثل مدل قبلی خود، یکی از موبایل هایی خواهد بود که در برنامه اندروید وان گوگل مشارکت می کند.

در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - حالی که موبایل قبلی این خانواده به نمایشگری 5.5 اینچی با نسبت ابعاد 16:9 مجهز بود، Mi A2 قرار است نمایشگری 5.99 اینچی داشته باشد - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و با نسبت ابعاد 18:9، رزولوشن 2160x1080 پیکسل را به نمایش در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بیاورد.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

چیپست هشت هسته ای اسنپدراگون 626 با فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز در نقش قلب تپنده Mi A2 ظاهر خواهد شد و 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، از دیگر مشخصات آن هستند. منابع می گویند که دوربین اصلی Mi A2 از نوع دوگانه بوده و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به دو سنسور 20 و 8 مگاپیکسلی مجهز شده که به ترتیب از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - گشودگی دهانه لنز f/2.0 - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و f/1.8 بهره می برند.

دوربین جلو هم سنسوری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 20 مگاپیکسلی داشته و با گشودگی دهانه لنز f/2.0 به دست مشتریان می رسد. دستگاه در مجموع قطری معادل 7.3 میلی متر و قامتی 165 میلی متری داشته و از باتری - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - 2910 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. ناگفته نماند که نام Mi 6X احتمالاً به - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - صورت انحصاری در خاک کشور چین استفاده می شود و این موبایل در دیگر نقاط جهان با همان نام Mi A2 شناخته خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاله نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام رفقا سایت ***** یخچال سامسونگ RS68 شما را با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone