تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  2. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37346.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

موتورولا دو موبایل Moto G6 و Moto G6 Play را اواخر اردیبهشت راهی بازار می کند

بر اساس اطلاعاتی که از وبسایت یک خرده فروشی آنلاین در آمریکا به دست آمده، دو محصول جدید موتورولا یعنی Moto G6 و Moto G6 Play قرار است در میانه های ماه می مصادف با اواخر ...

بر اساس اطلاعاتی که از وبسایت یک خرده فروشی آنلاین در آمریکا به دست آمده، دو محصول جدید موتورولا یعنی Moto G6 - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و Moto G6 Play قرار است در میانه های ماه - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می مصادف با - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اواخر اردیبهشت راهی بازار شوند.

اطلاعات مورد بحث پس از مدت کوتاهی از وبسایت خرده فروشی Frys برداشته شد، اما همین مدت کوتاه کافی بود تا ما بتوانیم اطلاعات تازه ای را در خصوص دو موبایل معرفی نشده موتورولا به دست بیاوریم.

از جمله این که Moto G6 قرار است از یک نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸:۹ و رزولوشن ۲۱۶۰ × ۱۰۸۰ و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار باشد. گرچه مدل دقیق مشخص نشده، اما گجت مذکور مجهز به - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - یک پردازنده - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هشت هسته ای با کلاک هسته های ‍۱.۸ گیگاهرتز خواهد بود. از سنسور ۸ مگاپیکسلی با میدان دید وسیع برای دوربین سلفی و باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی به عنوان دیگر مشخصات این - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - محصول یاد شده است.

تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

نمایشگر نسخه ۳۲ گیگابایتی موبایل G6 Play از لحاظ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ابعاد و رزولوشن تصویر با نسخه پایه G6 یکسان است، اما - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در زیر آن از یک پردازنده ۴ - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - هسته ای با کلاک هسته های ۱.۴ گیگاهرتزی و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود.

بر اساس اطلاعات سایت مورد اشاره، موبایل Moto G6 موتورولا با قیمت ۲۵۰ و نسخه G6 Play با قیمت ۲۰۰ دلار روانه بازار خواهند - تعمیرات یخچال زیمنس در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone