تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10002.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار نتایج بنچمارک چیپ A15 اپل: قدرتمندتر از تراشه‌های اندرویدی

نتایج بنچمارک تراشه‌ای که گفته می‌شود A15 بایونیک اپل برای سری آیفون ۱۳ است، نشان می‌دهد که این تراشه از نظر GPU ۱۳.۷ درصد سریع‌تر از A14 عمل می‌کند و می‌تواند قوی‌تر از اگزینوس ۲۲۰۰ ...

نتایج بنچمارک تراشه‌ای که گفته می‌شود A15 بایونیک اپل برای سری آیفون ۱۳ است، نشان می‌دهد که این تراشه از نظر GPU ۱۳.۷ درصد سریع‌تر از A14 عمل می‌کند و می‌تواند قوی‌تر از اگزینوس ۲۲۰۰ با گرافیک AMD هم باشد.

بر اساس گزارش منبعی به نام FrontTron، تراشه A15 بایونیک در آزمایش بنچمارک GFXBench Manhattan 3.1 به امتیاز ۱۹۸ فریم بر ثانیه رسیده که جهش بزرگی نسبت به ۱۲۰ فریم برای تراشه A14 بایونیک است. پیش‌تر اگزینوس ۲۲۰۰ هم با امتیاز ۱۷۰ فریم بر ثانیه در این بنچمارک دیده شده بود.

البته گفتنی است که - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - A15 بایونیک در اولین دور آزمایش به امتیاز ۱۹۸ فریم بر ثانیه دست یافت و در دومین دور نتوانست پس از مواجهه با گلوگاه از محدوده ۱۴۰ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - تا ۱۵۰ فریم بالاتر برود. منبع گزارش امروز می‌گوید آزمایش این بنچمارک - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - روی نمونه‌ای از تراشه A15 انجام گرفته که از تولیدات ماه ژوئیه بوده است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان

اگزینوس ۲۲۰۰ در آزمایش گلوگاه در بنچمارک منهتن ۳.۱ به امتیاز ۱۲۷ فریم بر ثانیه، در Aztec Nomal به ۹۰.۷ فریم بر ثانیه و در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - Aztec High به ۳۹.۶۵ فریم بر ثانیه دست یافته است.

بنچمارک‌های موجود - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - تصویر کاملی از تراشه آتی اپل ارائه نمی‌کنند، چون باید بحث - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - مصرف انرژی را هم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - مدنظر قرار داد. اگر گلوگاه خیلی زود و به دفعات - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - پیش بیاید، این مسئله می‌تواند به‌خصوص در - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - بحث گیمینگ آزاردهنده باشد. ولی در حال حاضر با توجه به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - داده‌های فعلی به نظر می‌رسد که آیفون ۱۳ تراشه بسیار قدرتمندی خواهد داشت. اپل با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - آگاهی نسبت به برنامه‌های سامسونگ و کوالکام آماده شده تا در صحنه رقابت حرفی برای زدن داشته باشد و بتواند رضایت کاربران را جلب کند.

اپل تراشه A15 - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - بایونیک را در رویداد ماه سپتامبر همراه با سری آیفون ۱۳ معرفی می‌کند. طبق گزارش‌ها، این رویداد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بانه استان کردستان - احتمالا در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برگزار خواهد شد و عرضه آیفون ۱۳ از ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone