تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10022.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

زارع پور: به دنبال مسدودسازی نیستیم اما فضای مجازی باید نظام‌مند شود

وزیر ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه نگاه دولت سیزدهم استفاده حداکثری از فضای فناوری است اعلام کرد در این دوره قصد دارد تا ایرانی هوشمند در تراز انقلاب اسلامی بسازند. او تاکید ...

وزیر ارتباطات‌ و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه نگاه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - دولت سیزدهم استفاده حداکثری از فضای فناوری است اعلام کرد در این دوره قصد دارد تا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - ایرانی هوشمند - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - در تراز انقلاب اسلامی بسازند. او تاکید کرد که نگاه دولت سیزدهم به شبکه‌های اجتماعی اینست که به هیچ‌وجه دنبال مسدودسازی نیستند اما باید این فضا را نظام‌مند کنند.

«عیسی زارع پور» در اولین گفتگوی تلویزیونی خود در شب گذشته درباره راهبردهای وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم و بررسی تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی صحبت کرد. زارع پور با تاکید بر اینکه هر تصمیمی در مورد فضای مجازی مستقیما با اشتغال و کسب و کار مردم تاثیر خواهد گذاشت تصریح کرد که که نباید در این تصمیم‌ها غفلت کرد: «لازم است به موقع تصمیم‌گیری‌ها صورت بگیرد. توسعه شبکه ملی اطلاعات، دولت الکترونیک، اقتصاد دیجیتال، حوزه حمایت از کاربران، حوزه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - فضایی و ارتقاء حوزه پست و پست بانک از دیگر سرفصل‌های کاری ما است.»

حکمرانی در فضای مجازی

او با ذکر این نکته که نگاه دولت سیزدهم به شبکه های اجتماعی این است که به هیچ وجه به دنبال مسدود سازی فضای مجازی و کسب و کارها نیست اعلام کرد باید این فضا نظام‌مند شود. او به اولویت شبکه ملی اطلاعات هم اشاره کرد؛ موضوعی که چندین بار در مورد تحقق و نهایی شدن آن در دولت سیزدهم توسط شخص او مطرح شده است. زارع پور تکمیل این شبکه را مربوط به مساله حکمرانی در فضای مجازی دانست و گفت دنیای امروز دنیای عصر حاکمیت پلتفرم است و این مسله برای همه کشورها مهم است.

وزیر ارتباطات باور دارد در جهان امروز حکمرانی از طریق پلتفرم‌های خدمات رسان و شبکه‌های اجتماعی صور می‌گیرد: «اینکه چه چیزی را نصب کنیم یا - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - نکنیم به حکمرانی مربوط می‌شود و در حال حاضر مشکل همه دنیا این است که با پلتفرم‌های جهانی چه کنیم و حتی در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - مورد مدیریت اینترنت نگرانی جهانی وجود دارد.»

او همچنین معتقد است - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - که پلتفرم‌هایی نظیر خرید و فروش اینترنتی، ارائه دهنده خدمات و تاکسی‌های اینترنتی توسط جوانان ایرانی به موفقیتی خوب در کشور رسیدند و اجازه ندادند که این خدمات توسط تیم‌های خارج مرزها رخ بدهد: «اما در همه موارد این اقدام درست را انجام ندادیم و باید به فکرش باشیم. حاکمیت باید حافظ منافع مردم باشد و اگر در این فضا حقوق مردم را حفظ نکنیم، حکمران - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - خوبی نبوده‌ایم.»

در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - توسعه پلتفرم‌های بومی نباید کار نمایشی انجام دهیم

او با اعلام این موضوع که «می‌خواهیم مشکلات را حل کنیم و میلیون‌ها شغل از طریق این فضا می‌توان ایجاد کرد تا جوانان حتی درآمدهای دلاری هم داشته - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - باشند.» اعلام کرد که در ساخت و توسعه پلتفرم‌های بومی، نباید کارهای نمایشی انجام داد. او باور دارد ایران در برخی حوزه‌ها مانند پلتفرم‌های بانکی توانسته پلتفرم‌های بومی قدرتمندی طراحی کند و از نظر او این پلتفرم‌ها - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - از شبکه‌های - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - اجتماعی هم پیچیده‌تر هستند.

لایه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات تا دو - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - سال آینده تکمیل خواهد شد

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران

او در مورد وعده تحقق شبکه ملی اطلاعات در دولت سیزدهم نیز تاکید کرد سند طرح کلان معماری ملی اطلاعات که سال گذشته ابلاغ شد هرچند که دیر و بعد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - از ۹ سال ابلاغ شده است: «در این سند استانداردهایی برای شبکه ملی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - اطلاعات تعریف شده که بعضا بالاتر از استانداردهایی است که در کشورهای دیگر وجود - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - دارد.»

او باور دارد با تکمیل این شبکه، ایران می‌تواند هاب انتقال اطلاعات برای کشورهای منطقه بشود. اگر ما بتوانیم در داخل کشور در لایه زیر ساخت یک شبکه پرسرعت و با کیفیت داشته باشم، می توانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم و اگر این زیر ساخت در داخل کشور راه اندازی شود می توان از آن به عنوان هاب انتقال اطلاعات به کشورهای دیگر استفاده کرد.» او وعده داد که لایه زیرساخت شبکه ملی اطلاعات ظرف دو سال آینده تکمیل خواهد شد. او همچنین به مردم قول داد که تکمیل این شبکه به معنی قطع دسترسی به شبکه جهانی اینترنت نیست.

هفته‌ای یک ساعت رو در رو با مردم

او با اعلام اینکه در فضای مجازی «خیلی آنلاین» است اعلام کرد که نمی‌خواهد وزیر رسانه باشد و قصد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - دارد وزیر ارتباطات باقی بماند. این صحبت در حالی مطرح می‌شود که تا زمان انجام این مصاحبه، اکانت رسمی از سوی ایشان برای ارتباطات - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر چالوس استان مازندران - مردمی در شبکه‌های اجتماعی معرفی نشده است. هر چند در همین مصاحبه تلویزیونی وعده داده شد که قرار است از هفته آینده، هفته‌ای یک ساعت ارتباطی بی‌واسطه با مردم از طریق سایت وزارت ارتباطات با مردم توسط زارع پور برقرار شود.

او از مردم خواست تا از طریق ارسال پیامک به شماره تلفن ۰۹۱۲۲۹۹۶۳۲۱ مشکلات مورد نظر خود را درباره فضای مجازی اعلام کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone