تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10017.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گزارش اسنپ‌‌فود به مناسبت گذر از ۱۰۰ میلیون سفارش: پیتزا محبوب‌ترین غذای ایرانیان است

اسنپ فود خبر از ثبت رکورد جدیدی در این پلتفرم داده و اعلام کرده که هم‌اکنون تعداد سفارش‌های ثبت شده در این پلتفرم از صد میلیون عبور کرده است. به گزارش دیجیاتو و به نقل ...

اسنپ فود خبر از ثبت رکورد جدیدی در این پلتفرم داده و اعلام کرده که هم‌اکنون تعداد سفارش‌های ثبت شده در این پلتفرم از صد میلیون عبور کرده است.

به گزارش دیجیاتو و به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - نقل از روابط عمومی اسنپ فود؛ این مجموعه با اعلام خبر «ثبت سفارش صد میلیونیم» تاکید کرد که این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - مجموعه همواره قصد دارد تا ایرادات فعلی را برطرف کند و هر روز به پیشرفت و توسعه محصول فکر می‌کند تا تجربه کاربری بهتری برای مشتریان خود رقم بزند. این مجموعه به مناسبت ثبت رکورد گذر از ۱۰۰ میلیون سفارش ثبت شده، آمارهایی را از این مجموعه منتشر ساخته که برخی از آنها جالب توجه هستند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران

بر اساس آماری که منتشر شده تاکنون در ۱۰۰ میلیون سفارش ثبت شده در اسنپ‌فود ۳۴۱.۱۵۷.۲۸۲ (بیش از ۳۴۱ میلیون) آیتم سفارش داده شده است. این به این معناست که به صورت میانگین، هر سفارش دارای سه یا چهار آیتم بوده است. همچنین تا به امروز ۱۲۵۴۳ پیک در این مجموعه حضور داشتند تا سفارشات را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - به دست مشتریان برسانند.

بر اساس - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - گزارشی که منتشر شده، مجموع مسافتی که پیک‌های اسنپ‌فود تاکنون برای رساندن سفارشات به دست مشتری‌ها - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - طی کرده‌اند، رقم ۹۷.۴۳۹.۰۳۰.۴۲۰ متر یا ۹۷/۵ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - میلیون کیلومتر بوده است. این مسافت با ۱۲۶ بار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - رفت و برگشت به ماه برابر است. همچنین گفته شده تنها طی ۲ سال گذشته، تعداد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - تماس‌هایی که با پشتیبانی اسنپ‌فود برقرار شده، ۶۷.۱۲۷.۷۲۵ تماس (بیش از ۶۷ میلیون تماس) است. باید گفت در طی این ۲ سال، زمانی که مشتریان با تیم پشتیبانی در حال مکالمه بوده‌اند نیز ۳.۸۳۸.۲۰۷.۸۵۲ ثانیه برابر با بیش از ۱۲۱ سال مکالمه تلفنی بوده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران

پرفروش‌ترین محصول اسنپ‌فود در تمام سالهای فعالیت این استارتاپ «پیتزا» بوده و پرفروش‌ترین آیتم سوپرمارکتی نیز شیر بوده است. از میان تمام میوه‌ها و سبزیجات موجود، گوجه‌فرنگی رتبه اول پرفروش‌ترین آیتم را به خود اختصاص داده است. همچنین پرفروش‌ترین نوع نان در اسنپ‌فود تاکنون نان سنگک به شمار می‌رود. محبوب‌ترین نوشیدنی نیز نوشابه بوده که بنا به گزارش اسنپ فود تاکنون - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - ۱۸.۲۱۱.۹۱۴ لیتر (بیش از ۱۸ میلیون لیتر) نوشابه سفارش داده شده است و این رقم در نوشیدنی «دوغ» به ۳.۵ میلیون لیتر می‌رسد.

در میان غذاهای فست فودی، پیتزا با ۲۵.۵۷۳.۵۹۶ بار سفارش (بیش از ۲۵/۵ میلیون بار سفارش) صدرنشین بوده و پس از آن به ترتیب همبرگر با ۹.۹۸۰.۴۵۰ بار سفارش (حدود ۱۰ میلیون بار سفارش) و هات داگ با ۵.۷۵۶.۰۱۵ بار سفارش (بیش از ۵/۵ میلیون بار سفارش) در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

از آنسو در میان غذاهای برنجی و خورشتی ایرانی نیز قرمه‌سبزی ۲.۳۰۸.۳۷۲ (حدود ۲/۵ میلیون سفارش) پرچمدار است. اما مقایسه عدد سفارش پیتزا ۲۵ میلیون با قرمه سبزی با ۲/۵ میلیون جالب توجه است. در واقع میزان سفارش پیتزا ده برابر سفارش قرمه‌سبزی بوده است.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران

در بخش شیرینی جات نیز اسنپ فود اعلام کرده تا کنون ۵۷۸.۲۲۱ عدد کیک، ۱۴۳.۳۲۵ کیلوگرم نان خامه‌ای و  ۱۰۴.۲۸۴ کیلوگرم شیرینی ناپلئونی سفارش داده شده است. اسنپ فود در بخش دیگر گزارش خود به آمار فروش نان اشاره کرده - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - و گفته نان سنگک با ۵.۹۱۰.۹۹۳ سفارش (حدود ۶ میلیون سفارش) پیشتاز بوده و به دنبال آن نان بربری با ۱.۵۵۰.۳۷۵ سفارش (بیش از ۱/۵ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - میلیون سفارش) قرار دارد.

اسنپ فود بیش از ۱۲ سال عمر دارد و در اوایل کار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - خود با نام زودفود فعالیت می‌کرد و سپس با پیوستن به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - گروه اینترنتی ایران جایگزین سرویس «بدوفود» این گروه شد و بعد از مدتی نیز به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - اسنپ فود تغییر نام داد. امروزه این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - سرویس ، در ۲۰۰ نقطه از ایران، نزدیک به هشت سرویس مختلف را ارائه می‌کند؛ سرویس‌هایی مانند سفارش از نانوایی‌ها که نخستین بار است با این گستره و کیفیت ارائه می‌شوند.

با ایجاد اسنپ اکسپرس، اکنون بیش از نیمی از سفارش‌ها با شبکه ارسال خودمان انجام می‌شود. روابط عمومی اسنپ فود در بیانیه خود اعلام کرده که «کسب‌و‌کاری که روزگاری ۱۰۰ سفارش روزانه داشت، اکنون به بیش از صد هزار سفارش روزانه رسیده است و اکنون سفارش شماره ۱۰۰ میلیون آن ثبت شده است.» این مجموعه همچنین تعداد کارمندان خود را بیش از ۱۰۰۰ نفر اعلام کرده و تاکید داشته این گروه جوان (با میانگین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - سنی ۲۷ سال) در تلاش هستند تا کیفیت خدمات و سرویس را بالاتر ببرند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران

رئیس هیئت مدیره اسنپ‌فود چندی پیش در گفتگو با دیجیاتو اعلام کرد آنها فعلا قصد اضافه کردن سرویس جدیدی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - به مجموعه‌شان را ندارند و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - می‌خواهند روی کیفیت سرویس خود کار کنند. به گفته «مهرداد عبدالرزاق» آنها تمرکز خود را روی دو حوزه غذا و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - سوپرمارکت قرار داده‌اند و به دنبال رشد عمودی سرویس‌های موجود هستند از همین روی شاهد اضافه شدن سرویس جدیدی تا اطلاع ثانوی به اسنپ‌فود نخواهیم بود. او در این مصاحبه اینستاگرامی در برنامه آنتک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - دیجیاتو همچنین ابراز امیدواری کرد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آمل استان مازندران - تا در آینده نزدیک با بهبود قابلیت سرویس‌دهی، مدیریت انتظارات و واقعیات بتوانند وزن خاطرات خوش کاربران‌شان با اسنپ‌فود را افزایش دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone