تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10003.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

شارژر جدید مگ‌سیف اپل پیش از معرفی آیفون ۱۳ تاییدیه FCC را دریافت کرد

مستندات مربوط به دریافت تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نشان می‌دهد نسل بعدی آیفون اپل احتمالا با شارژر بروز شده مگ‌سیف معرفی می‌شود. این شارژر می‌تواند آیفون را با سرعت ۱۵ وات شارژ کند. در ...

مستندات مربوط به دریافت تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) نشان می‌دهد نسل بعدی آیفون اپل احتمالا با شارژر بروز شده مگ‌سیف معرفی می‌شود. این شارژر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - می‌تواند آیفون را با سرعت ۱۵ وات شارژ کند.

در گزارش مربوط به FCC اطلاعاتی در مورد پهنای باند اشغال شده، تابش منتشر شده و سایر پارامترهای دیگر ارائه شده است. این تاییدیه نشان می‌دهد شارژر مغناطیسی می‌تواند ۱۵ وات برق به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - آیفون و یک وات به ایرپاد منتقل کند.

با وجودی که نام - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - تجاری مگ‌سیف در اسناد FCC ذکر نشده، اما تصاویر و مشخصات نشان می‌دهد سخت افزاری که توسط این کمیسیون مورد بررسی قرار گرفته، شارژر مغناطیسی آیفون اپل است. به عنوان مثال، برخی مشخصات از جمله توان خروجی شارژر جدید مشابه مدل‌های فعلی است. همچنین نقشه‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - مربوطه در پرونده محصول از طراحی دایره‌ای شکل این شارژر خبر می‌دهند که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - از نظر ابعاد نیز با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - لوازم جانبی فعلی تشابه زیادی دارد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی

هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که اپل چه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - بروزرسانی‌هایی را در مورد شارژر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - انجام داده است. داده‌های منتشر شده، تغییرات قابل توجهی را از نظر عملکرد شارژر نشان نمی‌دهند. اما به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها برخی تغییرات جزئی را - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - برای شارژر جدید در نظر گرفته باشند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - یا برخی قطعات آن را با هدف بهبود انتقال انرژی و بهره‌وری بیشتر تعویض کرده باشند. هرچند در مستندات FCC شواهدی وجود ندارد که چنین تغییراتی را نشان دهند.

پیشتر شایعه‌های مختلفی در مورد شارژر مگ سیف منتشر شده بود. در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - آن مقطع زمانی گفته شده بود که اپل قصد دارد سیم پیچ شارژ آیفون را در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود بزرگتر کند تا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - بتواند مدیریت بهتری بر گرما داشته باشد. این کار همچنین می‌تواند باعث افزایش توان سیستم شود. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - البته باید در نظر داشت استفاده از سیم پیچ بزرگتر، به معنی آن است که اپل باید مگ‌سیف را بازطراحی کند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - و آزمایش‌های جدیدی روی آن انجام شود. به نظر نمی‌رسد شایعه‌هایی که در مورد افزایش توان خروجی مطرح می‌شود، موثق باشند.

FCC شارژر جدید مگ سیف را با هشت مدل مختلف آیفون آزمایش کرده است. در مستندات مربوطه گفته می‌شود آیفون‌های A2341،A2172 ،A2176 و A2342 در واقع مدل‌های مختلف آیفون ۱۲ هستند. علاوه بر این، چهار مدل آیفون دیگر نیز با شارژر مربوطه مورد بررسی قرار گرفته‌اند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - که احتمالا نسخه‌های مختلف - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فراهان استان مرکزی - آیفون ۱۳ هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone