تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10004.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از چند لپ‌تاپ جدید با نمایشگر OLED و پشتیبانی از ویندوز ۱۱ رونمایی کرد

ایسوس در رویداد «Create the Uncreated» چندین لپ‌تاپ جدید را معرفی کرد که از نمایشگر OLED بهره می‌برند. این محصولات که در سری ذن‌بوک، ویووبوک، استودیوبوک و اکسپرت‌بوک قرار می‌گیرند، از جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت ...

ایسوس در رویداد «Create the Uncreated» چندین لپ‌تاپ جدید را معرفی کرد که از نمایشگر OLED بهره می‌برند. این محصولات که در سری ذن‌بوک، ویووبوک، استودیوبوک و اکسپرت‌بوک قرار می‌گیرند، از جدیدترین سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۱ پشتیبانی می‌کنند.

تمام این لپ‌تاپ‌های جدید از نمایشگر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - OLED بهره می‌برند و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - می‌توان آن‌ها را با پردازنده‌های Core اینتل یا سری رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD سفارش داد. در بالاترین رده این محصولات خانواده پروآرت قرار می‌گیرند که حالا دو سیستم جدید استودیوبوک ۱۶ و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - استودیوبوک پرو ۱۶ به آن‌ها اضافه شده‌اند.

این محصولات را می‌توان با نمایشگر OLED با رزولوشن 4K سفارش داد که حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت دارد. در مدل مجهز به پردازنده اینتل می‌توان به سراغ پردازنده Xeon W-11995M رفت و در مدل دارای پردازنده AMD هم می‌توان به کارت گرافیک ورک‌استیشن RTX A2000 دسترسی پیدا کرد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان
استودیوبوک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - پرو ۱۶

در سری ویووبوک با لپ‌تاپ‌های پرو و پرو X روبه‌رو هستیم که مدل استاندارد در نسخه‌های ۱۴ و ۱۵ اینچی و مدل ایکس در نسخه‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی روانه بازار می‌شوند و همانطور که می‌توان حدس زد، مدل ایکس به نمایشگر باکیفیت‌تر و گرافیک قدرتمندتر مجهز شده است.

ایسوس ویووبوک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - پرو ۱۴ و ۱۵ را می‌توان با نمایشگر OLED با رزولوشن فول اچ‌دی یا 2.8K سفارش داد، اما برای مدل پرو 14X و 16X می‌توان به سراغ نمایشگر 4K رفت. در نسخه‌های استاندارد شاهد استفاده از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - گرافیک انویدیا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - جی‌فورس GTX 1650 هستیم و در نسخه‌های ایکس کاربران به گرافیک جی‌فورس RTX 3050 دسترسی پیدا می‌کنند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان
ایسوس ویووبوک پرو 14X

ایسوس همچنین از چند لپ‌تاپ جدید سری ذن‌بوک هم رونمایی کرده که شامل ذن‌بوک 14X و ۱۴ فلیپ با نمایشگر OLED لمسی می‌شود. مدل 14X از لولای ۱۸۰ درجه بهره می‌برد و مدل فلیپ دارای طراحی ۲ در ۱ است. هردوی آن‌ها برای بهترین استفاده از نمایشگر لمسی، با قلم عرضه می‌شوند. ایسوس برای کاهش قیمت و ابعاد این محصولات بجای گرافیک‌های مستقل، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - از گرافیک‌های مجتمع اینتل و AMD استفاده کرده است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان
ذن‌بوک 14X و ۱۴ فلیپ

در نهایت با لپ‌تاپ‌های سری اکسپرت‌بوک روبه‌رو هستیم که جدیدترین اعضای این خانواده اکسپرت‌بوک B5 و B5 فلیپ نام دارند. این لپ‌تاپ‌ها از پردازنده‌های اینتل و نمایشگر OLED با رزولوشن فول‌ اچ‌دی بهره می‌برند که البته برای مدل فلیپ از نوع لمسی است. این محصولات همچنین به سنسور اثر انگشت و چیپ TPM 2.0 مجهز شده‌اند و طبق ادعای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - ایسوس تا ۱۲ ساعت شارژدهی دارند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان
اکسپرت‌بوک B5

این چند لپ‌تاپ جدید ایسوس اواخر سال جاری میلادی روانه بازار می‌شوند. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - استودیوبوک پرو ۱۶ قیمتی برابر ۲۵۰۰ دلار دارد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - نسخه استاندارد آن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - با قیمت ۲۰۰۰ دلار فروخته می‌شود. برای خرید لپ‌تاپ ایسوس - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - ویووبوک پرو 16X و 14X باید به ترتیب ۱۴۰۰ و ۱۲۰۰ دلار هزینه بپردازید. قیمت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر قوچان استان خراسان - ویووبوک پرو ۱۴ و پرو ۱۴ به ترتیب برابر ۹۲۰ و ۷۵۰ دلار است. در نهایت ایسوس برای اکسپرت‌بوک B5‌ قیمت ۱۳۰۰ دلار را درنظر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone