تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10007.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

انتشار رندرهای قاب محافظ گوشی‌های سری شیائومی 11T

پیش از فرارسیدن رویداد رونمایی از گوشی‌های شیائومی 11T و 11T پرو در ۲۴ شهریور ماه، رندرهایی از قاب محافظ آنها به اشتراک گذاشته شده که طراحی ظاهری موبایل‌های جدید شیائومی را به نمایش می‌گذارند. ...

پیش از فرارسیدن رویداد رونمایی از گوشی‌های شیائومی 11T و 11T پرو در ۲۴ شهریور ماه، رندرهایی از قاب محافظ آنها به اشتراک گذاشته شده که طراحی ظاهری موبایل‌های جدید شیائومی را به نمایش می‌گذارند.

حساب کاربری «Snoopy» در توییتر رندرهایی از قاب محافظ گوشی هوشمند جدید شیائومی منتشر کرده است. در یکی از رندرها طراحی پنل جلویی پرچمدار بعدی چینی‌ها قابل رویت است که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند از روزنه مخصوص دوربین سلفی در بالای نمایشگر برخوردار خواهد بود.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان

همچنین با توجه به تصویر به اشتراک گذاشته شده، انتظار می‌رود شیائومی 11T و نسخه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان - پرو آن از حاشیه‌های باریکی بهره ببرند. در سمت راست دستگاه نیز دکمه‌های مربوط به تنظیم حجم صدا و کلید پاور که با حسگر اثر انگشت یکپارچه شده، قرار گرفته‌اند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان

در پنل پشتی، ماژول دوربین سه گانه با چیدمان عمودی لنزها دیده می‌شود. ماژول دوربین - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان - طراحی مستطیلی شکل دارد.

 گزارش‌های مختلف نشان می‌دهند شیائومی 11T پرو مجهز به دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۱۰۸ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان - مگاپیکسلی و احتمالا شیائومی 11T مجهز به دوربین - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان - ۶۴ مگاپیکسلی است. به غیر از تفاوت در مشخصات دوربین اصلی، شاید تفاوت دیگری در شیائومی 11T - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان - و نسخه پرو آن وجود نداشته باشد.

شایعات حاکی از آن هستند که سری 11T شیائومی دارای پنل OLED است که نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این شرکت قبلا تایید کرده که نسخه پرو از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات HyperCharge پشتیبانی می‌کند. در گذشته همچنین رندرهای این دستگاه به اینترنت - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان - راه پیدا کرده بود.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان

به نظر می‌رسد شیائومی 11T با تراشه دیمنسیتی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان - ۱۲۰۰ به بازار عرضه شود. گوشی‌های هوشمند جدید ممکن است در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان - دو نسخه ۱۲۸/۸ گیگابایت و ۲۵۶/۸ گیگابایت در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان - دسترس کاربران قرار بگیرند. هر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر چناران استان خراسان - دو مدل ممکن است در ترکیب رنگ آبی آسمانی، خاکستری و سفید به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تارادیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام و عرض ادب وقت بخیر احیانا تعمیرگاه شما طالقانی چناران سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در طالقانی شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone