تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10018.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ نام تجاری گلکسی نوت را تمدید نکرد: پایان کار فبلت محبوب؟

سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که امسال موبایل جدیدی از سری گلکسی نوت به بازار نمی‌آید. حالا اطلاعات جدید درباره ثبت نام‌های تجاری نشان می‌دهد که سامسونگ نام گلکسی نوت را دوباره ثبت نکرده و ...

سامسونگ پیش‌تر اعلام کرده بود که امسال موبایل جدیدی از سری گلکسی نوت به بازار نمی‌آید. حالا اطلاعات جدید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - درباره ثبت نام‌های تجاری نشان می‌دهد که سامسونگ نام گلکسی نوت را دوباره ثبت نکرده و احتمالا در آینده نزدیک برنامه‌ای برای معرفی مدل جدید این سری ندارد.

وب‌سایت GalaxyClub اخیرا موفق به کشف اطلاعات مربوط به ثبت مجدد نشان‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - تجاری سامسونگ شده و به نظر می‌رسد که کره‌ای‌ها تا این لحظه فقط نشان تجاری گلکسی A، گلکسی M، گلکسی S و گلکسی Z را ثبت کرده‌اند. غایب بزرگ این فهرست گلکسی نوت است که حداقل در آینده نزدیک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - در برنامه‌های سامسونگ جایی ندارد.

سامسونگ به‌تازگی تمرکز خود را روی سری گلکسی Z گذاشته و آینده را از آن گوشی‌های تاشو می‌داند. مهم‌ترین قابلیت سری گلکسی نوت قلم هوشمند S Pen بود که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - اوایل سال جاری میلادی برای اولین بار برای گلکسی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - S21 اولترا عرضه شد. این شرکت همچنین چند هفته پیش گلکسی زد فولد ۳ را معرفی کرد که از S Pen پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی

با این حال، بسیاری از طرفداران سامسونگ خواستار بازگشت سری خاطره‌انگیز گلکسی نوت هستند و وجود شکاف اختصاصی برای نگهداری از قلم را مزیت قابل توجهی برای این گوشی به حساب می‌آورند. سری گلکسی نوت ۲۰ آخرین خانواده این سری بود که در سال ۲۰۲۰ به بازار آمد.

پیش‌تر گروهی ۱۵ هزار نفره از طرفداران محصولات سری گلکسی نوت با امضای یک کارزار آنلاین از سامسونگ خواسته بودند که در نیمه اول ۲۰۲۲ مدل جدیدی از این خانواده را به بازار بفرستد. با این وجود، اکنون دیگر بعید به نظر می‌رسد که حداقل در یک سال آینده شاهد معرفی نسل جدیدی از خانواده گلکسی نوت باشیم.

غول کره‌ای همچنین در تیر ماه نام تجاری Flex Note را ثبت کرده بود. این نام می‌تواند مربوط - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - به محصولات تاشو با پشتیبانی از قلم S Pen باشد تا شاید - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - از این طریق بتواند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر آشتیان استان مرکزی - به نیاز کاربران سری نوت پاسخ بدهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone