تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10015.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

وزارت بهداشت تزریق ترکیبی واکسن‌های کرونا را تایید کرد؛ استرازنکا به جای دوز دوم اسپوتنیک‌وی

معاونت بهداشت وزارت بهداشت با توجه به عدم تامین دوز دوم واکسن اسپوتنیک‌وی، براساس مصوبه کمیته فنی کشوری واکسیناسیون کرونا، از تزریق ترکیبی واکسن‌های کرونا خبر داد. از همین روی افرادی که نوبت اول واکسن ...

معاونت بهداشت وزارت بهداشت با توجه به عدم تامین دوز دوم واکسن اسپوتنیک‌وی، براساس مصوبه کمیته فنی کشوری واکسیناسیون کرونا، از تزریق ترکیبی واکسن‌های - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - کرونا خبر داد. از همین روی افرادی که نوبت اول واکسن اسپوتنیک‌وی را دریافت کرده‌اند، یک نوبت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - واکسن استرازنکا به جای دوز دوم واکسن اسپوتنیک‌وی دریافت خواهند کرد.

به گزارش دیجیاتو به - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - نقل از خبرگزاری سلامت فانا، «علیرضا رئیسی»، معاون بهداشت وزارت بهداشت روز گذشته با ارسال نامه‌ای به معاونین بهداشت دانشگاه‌ها و خدمات بهداشتی درمانی از آن‌ها خواست تا برای تزریق ترکیبی واکسن‌های کرونا اقدام کنند. - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - در این نامه که به - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - نظر می‌رسد اولین بار در کانال رسانه‌ای صدا و سیما در فضای مجازی منتشر شده، با اشاره به عدم تامین دوز دوم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - واکسن اسپوتنیک‌وی و نامشخص بودن زمان تامین آن در آینده نزدیک، از مراکز تزریق واکسیناسیون خواسته شده تا به منظور پیشگیری از تاخیر بیشتر واکسیناسیون و اعتراضات دریافت‌کنندگان نوبت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - اول، بر اساس مصوبه کمیته فنی کشوری واکسیناسیون کرونا، به افرادی که نوبت اول واکسن اسپوتنیک‌وی را دریافت کرده‌اند، یک نوبت واکسن استرازنکا به جای نوبت دوم واکسن اسپوتنیک‌وی تجویز شود.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان

این برای نخستین بار است که تزریق ترکیبی واکسن‌های کرونا در ایران رسما تایید می‌شود. همچنین آن طور که به نظر می‌رسد، ایران یکی از نخستین کشورهای جهان است که تزریق ترکیبی واکسن‌های اسپوتنیک‌وی و استرازنکا را تائید می‌کند. پیش از - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - این نیز آرژانتین از تزریق دوز دوم واکسن‌های استرازنکا یا مدرنا به جای دوز دوم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - واکسن اسپوتنیک‌وی خبر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - داده بود.

باید بدانید ژاپن برای تسریع در سرعت واکسیناسیون به دنبال جایگزینی مدرنا یا فایزر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - به عنوان دوز دوم برای افرادی است که یک نوبت واکسن استرازنکا را دریافت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - کرده‌اند. رئیس برنامه واکسیناسیون ژاپن از وزارت بهداشت این کشور خواسته تا این موضوع را بررسی کند. این امر می تواند با کوتاه کردن فاصله زمانی بین تزریق دز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - اول و دوم، در صورت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - استفاده از واکسن - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - آسترازنکا به عنوان دز اول، روند واکسیناسیون را تسریع بخشد.

لازم به ذکر است پیش‌تر صندوق سرمایه‌گذاری مستقیم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - روسیه هم اعلام کرده بود که در یک مطالعه بالینی، واکسن کرونای ترکیبی اسپوتنیک‌وی (به عنوان دوز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر اردستان استان اصفهان - اول) و استرازنکا (به عنوان دوز دوم) ایمن و اثربخش بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone