تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10005.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نسخه مجهز به اسنپدراگون ۸۹۸ گلکسی S22 در کدام کشورها عرضه خواهد شد؟

هرچه به معرفی پرچمدارهای آینده سامسونگ نزدیکتر می‌شویم، اخبار بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود و حالا گزارشی جدید از کشورهایی می‌گوید که نسخه‌های مختلف سری گلکسی S22 را دریافت می‌کنند. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند ...

هرچه به معرفی پرچمدارهای آینده سامسونگ نزدیکتر می‌شویم، اخبار بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود و حالا گزارشی جدید از کشورهایی می‌گوید که نسخه‌های مختلف سری گلکسی S22 را دریافت می‌کنند. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند در اکثر کشورها این محصولات را با تراشه اسنپدراگون و نه اگزینوس بفروشند.

ظاهرا سامسونگ قصد دارد تولید انبوه گوشی‌های گلکسی اس 22 را از آبان شروع کند و احتمالا این گوشی‌ها از اوایل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهرضا استان اصفهان - سال ۲۰۲۲ در دسترس خواهند بود. طبق اطلاعات منتشر شده، برخی از این گوشی‌ها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهرضا استان اصفهان - با چیپ اسنپدراگون ۸۹۸ و برخی دیگر با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ عرضه می‌شوند.

گوشی‌های سری گلکسی S21 با چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ در مناطق محدودی عرضه شدند، اما این موضوع برای نسل بعدی آن‌ها تغییر خواهد کرد و کاربران در اکثر کشورهای به تراشه کوالکام دسترسی پیدا می‌کنند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهرضا استان اصفهان

طبق اطلاعات اخیر، گوشی‌هایی که در بازارهای اروپا و آمریکای جنوبی عرضه خواهند شد، دارای اگزینوس ۲۲۰۰ خواهند بود و گوشی‌هایی که وارد بازارهای آمریکای شمالی، چین، هنگ‌کنگ، کره جنوبی، هند و جنوب شرقی آسیا خواهند شد، احتمالا به اسنپدراگون ۸۹۸ - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهرضا استان اصفهان - مجهز می‌شوند. البته برخی اپراتورها - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهرضا استان اصفهان - در حال مذاکره برای دسترسی به نسخه اگزینوس سری گلکسی S22 هستند.

در حال حاضر نه اسنپدراگون 898 و نه اگزینوس 2200 به‌صورت رسمی معرفی نشده‌اند، اما طبق گزارش‌ها و شایعات، اینبار سامسونگ دست بالا را خواهد داشت. تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ احتمالا با پردازشگر گرافیکی AMD می‌تواند اسنپدراگون ۸۹۸ را شکست دهد.

فرقی نمی‌کند سامسونگ در پرچمدارهای آینده‌اش از چه تراشه‌ای استفاده می‌کند، چرا که در هر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهرضا استان اصفهان - صورت یکی از بهترین محصولات - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شهرضا استان اصفهان - بازار خواهند بود. با این وجود، احتمالا نباید منتظر پیشرفت‌های چشمگیری نسبت به سری گلکسی S21 باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone