تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10009.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

وزارت بهداشت: مراقب اپلیکیشن کلاهبرداری به نام جعلی سامانه سلامت باشید

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه ای نسبت به انتشار اپلیکیشن کلاهبرداری به نام جعلی «سامانه سلامت وزارت بهداشت» هشدار داد. بر اساس این اطلاعیه بدافزاری به ...

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور اطلاعیه ای نسبت به انتشار اپلیکیشن کلاهبرداری به نام جعلی «سامانه سلامت وزارت بهداشت» هشدار داد.

بر اساس این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاندیز استان خراسان - اطلاعیه بدافزاری به نام جعلی «سامانه سلامت وزارت بهداشت» در فضای مجازی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاندیز استان خراسان - در حال انتشار است که اطلاعات هویتی اشخاص را به بهانه‌ی «ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا» از کاربران دریافت و به مهاجم ارسال می‌کند. همچنین این بدافزار دسترسی کاملی به پیامک‌ها گرفته و لینک دانلود خود را، برای تمامی مخاطبین قربانی ارسال می‌کند.

بنا بر تاکید این اطلاعیه ، تنها روش ثبت‌نام واکسن کرونا صرفا سامانه سلامت به نشانی اینترنتی salamat.gov.ir است.

بدافزارها می توانند انواع کارهای مخرب را از سرقت اطلاعات حساس گرفته تا از بین بردن کل سیستم ها یا دستگاه ها انجام دهند. بدافزار می تواند رمزهای عبور ضعیف را شکسته ، به سیستم ها نفوذ کرده و از طریق شبکه ها به قربانیان بیشتری سرایت کند. نفوذ بدافزارها در اکثر حملات سایبری از طریق سرقت داده‌ها منجر به سرقت هویت و حتی نقض گسترده داده ها شود.

به هرگونه کد مخرب یا نرم‌افزار که امنیت اطلاعات و یا منابع کاربر قربانی را به بصورت ناخواسته به خطر می‌اندازد، بدافزار گفته می‌شود. بدافزارها براساس رفتارها و اهداف به دسته‌های گوناگون تقسیم‌بندی می‌شوند. بطور مثال، بدافزارهایی که می‌توانند با سوءاستفاده از آسیب‌پذیری‌های شبکه یا نرم‌افزارها سیستم‌های دیگر را آلوده و خود را منتشر کنند، کرم‌افزار نامیده می‌شوند. و همچنین بدافزار‌هایی که در قبال اطلاعات به سرقت رفته یا رمز شده از قربانی خود درخواست باج می‌کنند، باج‌افزار نامیده می‌شوند.

تمایل و تلاش مردم برای ثبت‌نام واکسن کرونا در سامانه‌ اعلام شده، دلیلی شد تا سودجویان با ساخت بدافزاری باری دیگر اقدام به کلاه‌برداری کنند. در چنین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاندیز استان خراسان - شرایطی همان‌طور که در اطلاعیه و توصیه‌های وزارت بهداشت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاندیز استان خراسان - عنوان شده، بهترین راهکار بی‌توجهی به این تبلیغات و استفاده از پلتفرم‌های امنی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شاندیز استان خراسان - است که از طرف مبادی رسمی اعلام می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone