تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10021.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ردمی احتمالا روی گوشی جدیدی با اسنپدراگون ۸۷۰ و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی کار می‌کند

یکی از منابع آگاه چین در شبکه اجتماعی ویبو می‌گوید ردمی در حال توسعه گوشی هوشمند جدیدی است که از چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد و همچنین به نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد را نرخ تازه‌سازی ...

یکی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - از منابع - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - آگاه چین در شبکه اجتماعی ویبو می‌گوید ردمی در حال توسعه گوشی هوشمند جدیدی است که از چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ بهره می‌برد و همچنین به نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد را نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود، هرچند هنوز اطلاعی از نام این دستگاه نداریم.

این احتمال وجود دارد که گوشی جدید ردمی، نسخه‌ای از سری K40 باشد و با نام ردمی K40S در دسترس کاربران قرار بگیرد. البته شاید این دستگاه یکی از گوشی‌های سری ردمی K50 باشد.

این منبع آگاه با نام کاربری «Digital Chat Station» در شبکه اجتماعی ویبو ادعا می‌کند موبایل مذکور با نمایشگر ۶.۷ اینچی OELD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس به بازار عرضه خواهد - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - شد. همچنین اضافه می‌کند موبایل مذکور از دوربین اصلی ۵۰ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - مگاپیکسلی در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - پنل پشتی بهره می‌برد.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان

متاسفانه در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی هوشمند در دست نیست، - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - اما گفته می‌شود احتمالا سال آینده این موبایل به بازار عرضه خواهد شد.

اسفندماه سال گذشته شیائومی از سه گوشی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - هوشمند ردمی «K40» ،«K40 پرو» و «K40 پرو پلاس» با بهره‌مندی از چیپست‌های سری اسنپدراگون ۸۰۰ رونمایی کرد. پرچمدار - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - این سری مجهز - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر آزادشهر استان گلستان - به دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی است. اردیبهشت ماه نیز ردمی بالاخره با ردمی K40 گیمینگ ادیشن وارد بازار گوشی‌های مخصوص بازی شد. این دستگاه از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد و با قیمت پایه ۳۱۰ دلار فروخته می‌شود.

حال باید دید آیا ردمی قصد دارد عضو جدیدی به خانواده ردمی K40 اضافه کند یا این دستگاه، گوشی هوشمند جدیدی از سری ردمی K50 خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone