تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10011.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا قیمت گوشی‌های سری آیفون ۱۴ را افزایش می‌دهد

TSMC، تامین‌کننده تراشه‌ آیفون اپل قیمت چیپ‌های خود را افزایش می‌دهد و با وجودی که پیشتر گفته شده بود چنین افزایش قیمتی منجر به عرضه سری آیفون ۱۳ با قیمت بالاتر می‌شود، ظاهرا نباید منتظر ...

TSMC، تامین‌کننده تراشه‌ آیفون اپل قیمت چیپ‌های خود را افزایش می‌دهد و با وجودی که پیشتر گفته شده بود چنین افزایش قیمتی - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - منجر به عرضه سری آیفون ۱۳ با قیمت بالاتر می‌شود، ظاهرا نباید منتظر چنین سناریویی باشیم. در حقیقت انتظار می‌رود کوپرتینویی‌ها قیمت گوشی‌های سری آیفون ۱۴ برای سال ۲۰۲۲ را افزایش دهند.

اوایل شهریور ماه اخباری در - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مورد افزایش ۳ تا ۲۰ درصدی قیمت تراشه‌های TSMC منتشر شد. در همان مقطع زمانی برخی منابع آگاه بازار - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - گزارش‌هایی را مبنی بر افزایش قیمت احتمالی آیفون ۱۳ منتشر کردند، اما اکنون گفته می‌شود این افزایش قیمت مشمول نسل بعدی آیفون نخواهد شد.

TSMC نسبت به رقبای - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - خود رویکرد متفاوتی را - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - برای افزایش قیمت در پیش گرفت و از سه ماهه چهارم ۲۰۲۰، قیمت تراشه‌های خود را به تدریج افزایش داد. براساس گزارش‌ها، تراشه‌های ۷ نانومتری و کوچکتر این شرکت با افزایش قیمت ۱۰ درصدی و تراشه‌های ۱۶ نانومتری و بزرگتر با افزایش قیمت ۲۰ درصدی روبرو می‌شوند. قرار است این قیمت‌ها تا نهم مهر ماه نهایی شوند - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - و مشتریان این شرکت فرصت دارند تا قبل از فرارسیدن موعد مقرر شده،‌ در مورد افزایش قیمت با این شرکت مذاکره کنند.

تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان

گفته می‌شود تغییر قیمت روی سفارش‌های فعلی اعمال نخواهد شد. در نتیجه انتظار می‌رود با توجه به تاخیر در ارائه سفارش‌ها، این روند افزایشی در سال ۲۰۲۲ برای اپل اعمال - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - شود. از سوی دیگر برخی - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - منابع آگاه بازار می‌گویند چنین افزایش‌ قیمت‌هایی راهکاری برای گرفتن سفارش بیشتر - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در بازار رقابتی است.

از آنجایی که TSMC نمی‌خواهد قیمت سفارش‌های قبلی از ۹ مهر ماه را افزایش دهد، مشتریان ترغیب می‌شوند که قبل از این تاریخ به سراغ این کمپانی بروند. بنابراین TSMC می‌تواند سفارشات زیادی از شرکت‌های مختلفی - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - مانند اپل دریافت کند.

در حالی که TSMC هزینه تولید - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تراشه‌های اپل در ۲۰۲۲ را احتمالا ۱۰ درصد افزایش می‌دهد، هنوز نمی‌دانیم چنین موضوعی تا چه اندازه روی قیمت محصولات آینده اپل تاثیر می‌گذارند. شاید - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - سری آیفون ۱۴ نسبت به آیفون ۱۳ که - تعمیرات یخچال سام در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در آینده نزدیک معرفی می‌شوند، ۱۰ درصد بالاتر باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone