🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  2. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43617.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

هولولنز بعدی مایکروسافت به پردازنده هوش مصنوعی داخلی مجهز خواهد شد

مایکروسافت در حال توسعه نسخه بعدی هدست واقعیت مجازی خود تحت عنوان «هولولنز» بوده و به تازگی تیم تحقیقاتی این کمپانی، اطلاعات جدیدی را درباره سخت افزار موجود در محصول مورد بحث ارائه کرده اند. ...

مایکروسافت در حال توسعه نسخه بعدی هدست واقعیت مجازی خود تحت عنوان «هولولنز» بوده و به تازگی تیم تحقیقاتی این کمپانی، اطلاعات جدیدی را درباره سخت افزار موجود در محصول مورد بحث ارائه کرده اند.

پردازنده جدید شبکه های یادگیری عمیق را اجرا می کند

بر اساس اظهارات تیم مایکروسافت، - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نسل بعدی هولولنز از نسخه دوم «HPU» (واحد پردازش هولوگرافیک) که شامل یک پردازنده هوش مصنوعی جانبی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیز می شود، بهره خواهد برد. گفتنی است پردازنده مذکور، وظیفه اجرا و بهره گیری از شبکه های یادگیری عمیق را بدون نیاز به اینترنت، بر عهده خواهد داشت.

استفاده از پردازنده مجزا برای هوش مصنوعی و یادگیری عمیق، به هولونز اجازه می دهد بدون نیاز به اتلاف وقت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و ارسال و دریافت داده از فضای ابری، امور مربوط به تجربه کاربری را تجزیه و تحلیل کند. «مارک پلیفیز» سرپرست علمی تیم هولولنز مایکروسافت درباره پردازنده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مورد بحث می گوید:

پردازنده جدید نمونه ای از قابلیت های جدیدی است که ما برای هولولنز بعدی در نظر گرفته ایم، و نشان دهنده کارهایی است که می توان از طریق خواستن و سرمایه گذاری بلند مدت انجام داد؛ همانطور که مایکروسافت در طول سال های متمادی انجام داده است.

البته این طرز - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تفکری است که باید برای توسعه ابزارهای واقعیت تلفیقی که خود به نوعی هوشمند هستند، به کار گرفته شود. واقعیت تلفیقی و هوش مصنوعی نماینده آینده دنیای کامپیوتر هستند و - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ما نیز خوشحالیم که از پیشگامان آن هستیم.

لازم به ذکر است که تیم تحقیقاتی مایکروسافت، امروز طی رویدادی در شهر هونولولو مرکز - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ایالت هاوایی، اجرای کدهای مربوط به تشخیص حرکات دست توسط HPU 2.0 را به صورت زنده به نمایش گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone