تعمیرات یخچال کنمور در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16610.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تیم کوک عرضه محصولات جدید تا قبل از پایان ۲۰۲۰ را تایید کرد

مدیرعامل اپل در اظهار نظری که چندان برای این شرکت مرسوم نیست تایید کرد که تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ محصولات یا سرویس‌های دیگری را نیز معرفی خواهند کرد. اپل معمولا تا قبل از ...

مدیرعامل اپل در اظهار نظری که چندان برای این شرکت مرسوم نیست - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کرمانشاه استان کردستان - تایید کرد که تا پیش از پایان سال ۲۰۲۰ محصولات یا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کرمانشاه استان کردستان - سرویس‌های دیگری را نیز معرفی خواهند کرد.

اپل معمولا تا قبل از معرفی رسمی یک محصول یا سرویس کوچکترین اطلاعاتی را درباره آن اعلام نمی‌کند و حتی در برخی موارد کارکنانش را به دلیل افشای اطلاعات درباره گجت‌ها اخراج کرده‌ است. با این وجود تیم کوک در جریان ارائه گزارش مالی سه ماه سوم ۲۰۲۰ از برنامه‌های شرکت برای معرفی محصولات جدید پرده برداشت:

«بدون اینکه بخواهم جزییات زیادی را بازگو کنم باید بگویم برای امسال هنوز چند چیز هیجان انگیز دیگر کنار گذاشته‌ایم.»

تا پایان سال ۲۰۲۰ حدود دو ماه باقی ‌مانده و در این فاصله اپل قرار است عرضه رسمی آیفون‌های ۱۲ مینی و ۱۲ پرو مکس را در کنار باندل اپل وان کلید بزند که البته همه از این موارد خبر دارند و بی‌شک اشاره تیم کوک به مورد دیگری بوده است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر کرمانشاه استان کردستان

احتمالا منظور تیم کوک رویداد مجازی دیگری - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کرمانشاه استان کردستان - است که شایعاتی درباره آن شنیده‌ایم. بر این اساس اپل طی رویداد مذکور کامپیوترهای مک مجهز به چیست اختصاصی اپل سیلیکون را معرفی خواهد کرد و البته بعید نیست شاهد معرفی ایرتگ هم باشیم که به یافتن ابزارهای گم شده کمک می‌کند.

گزارش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کرمانشاه استان کردستان - مالی اپل در سه ماهه سوم ۲۰۲۰ با رکوردشکنی‌های بی سابقه برای کامپیوترهای مک و بخش سرویس‌ها همراه بوده است. تیم کوک در بخش دیگری از سخنانش به دیدگاهش درباره دورکاری و آموزش مجازی نیز اشاره کرد:

«به نظرم تغییراتی که - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کرمانشاه استان کردستان - در گسترش دورکاری و آموزش مجازی رخ داده به شرایط قبلی برنخواهد گشت چون مردم به جنبه‌های جدیدی پی برده‌اند که خوب از کار درآمده است.»

تیم کوک پیش از این گفته بود - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کرمانشاه استان کردستان - که دورکاری قابل قیاس با کار کردن در کنار هم نیست - تعمیرات یخچال کنمور در شهر کرمانشاه استان کردستان - اما به خاطر شرایط خاص کرونا کارمندان اپل می‌توانند تا اوایل سال ۲۰۲۱ وظایف خود را در خانه انجام دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلبن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
سلام یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone