🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18269.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آمازون پلتفرم گردشگری مجازی و کلاس‌ آنلاین «اکسپلور» را معرفی کرد

آمازون از پلتفرم جدیدی به نام اکسپلور (Explore) رونمایی کرد که به کاربر اجازه شرکت در کلاس‌های مجازی، بازدید از مکان‌های دیدنی دنیا و خرید کردن را می‌دهد. آمازون اکسپلور از تماس ویدیویی استفاده کرده ...

آمازون از پلتفرم جدیدی به نام اکسپلور (Explore) رونمایی کرد که به کاربر اجازه شرکت در کلاس‌های مجازی، بازدید از مکان‌های دیدنی دنیا و خرید کردن را می‌دهد.

آمازون اکسپلور از تماس ویدیویی استفاده کرده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تاکستان استان زنجان - و راهنماهای تور، معلمان و خریدکننده‌ها می‌توانند با کاربران ارتباط تصویری مستقیم برقرار کنند. آمازون می‌گوید تماس تصویری یک طرفه است، یعنی حین تماس فقط دوربین میزبان فعال است ولی صدای دو طرف فعال بوده و کاربر می‌تواند از میزبان سوال پرسیده یا درخواست خرید کند.

با مراجعه به صفحه این پلتفرم می‌توان با خدماتی که این سرویس ارائه می‌کند آشنا شد. برای مثال با پرداخت ۱۰ دلار می‌توان یک تجربه ۴۰ دقیقه‌ای خرید از فروشگاه‌های شهر «ریجلند» در ایالت میسیسیپی آمریکا کسب کرد، با پرداخت ۷۰ دلار - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تاکستان استان زنجان - از عمارتی در «لیما» پایتخت کشور پرو دیدار کرد یا با پرداخت ۱۲۹ دلار در کلاس مجازی آموزش پخت شیرینی شرکت کرد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تاکستان استان زنجان

آمازون پیش از شروع جلسه لیست مواد اولیه و اقلام مورد نیاز برای شرکت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تاکستان استان زنجان - در کلاس را - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تاکستان استان زنجان - برای کاربر تهیه می‌کند، اما خرید آن‌ها بر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تاکستان استان زنجان - عهده کاربر بوده و می‌توان همچنان در کلاس شرکت کرد. آنطور که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تاکستان استان زنجان - گزارش آمده در حال حاضر امکان شرکت در ۸۶ تجربه مجازی از ۱۶ کشور امکان پذیر شده است.

آمازون می‌گوید میزبان‌های پلتفرم اکسپلور از شرکت‌های گردشگری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تاکستان استان زنجان - معتبر از جمله Intrepid Urban Adventures، Bamba و Essence of Berlin هستند. به گفته این شرکت قیمت گذاری - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تاکستان استان زنجان - جلسه‌ها بر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تاکستان استان زنجان - عهده میزبان است و خریدها توسط سیستم پرداخت این شرکت پردازش می‌شوند. امکان تعیین تاریخ و ساعت برگزاری جلسه وجود داشته و می‌توان تا حداکثر ۲۴ ساعت قبل نسبت به تغییر تاریخ یا کنسل کردن آن اقدام کرد.

آمازون اکسپلور در حال حاضر فقط برای کاربران ایالات متحده و بوسیله دعوتنامه قابل دسترسی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone