🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم تنظیم دمای فر روی دمای مورد نظر چیست؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40893.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین موبایل نوکیا 7 منتشر شد

تنها چند روز پیش، HMD Global، شرکت مالک برند نوکیا، از موبایل میان رده نوکیا 7 رونمایی کرد و حالا تصاویر جدید ثبت شده توسط دوربین این اسمارت فون منتشر گشته است. لازم به ذکر ...

تنها چند روز پیش، HMD Global، شرکت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - مالک برند نوکیا، از موبایل میان رده نوکیا 7 رونمایی کرد و حالا تصاویر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - ثبت شده توسط دوربین این اسمارت فون منتشر گشته است.

لازم به ذکر است که میان رده جدید این شرکت از دوربین اصلی 16 - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - مگاپیکسلی با گشودگی دهانه دیافراگم f1.8 بهره می برد و اندازه هر یک از پیکسل های سنسور آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - 1.12 میکرون است و یک فلاش دوگانه نیز در پایین دوربین تعبیه شده. تمام این موارد موجب می شود انتظارات از کیفیت عکس برداری این تلفن هوشمند بالا رود. همچنین فراموش نکنیم که مدیر روابط عمومی HMD Global، پیشتر قول تجربه عکاسی با کیفیتی در حد موبایل های بهره مند از لنز های ساخت کارل زایس را در مورد این اسمارت - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - فون داده بود.

در ادامه می توانید تصاویری که توسط دوربین این موبایل ثبت شده را مشاهده نمایید (برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی، روی آنها کلیک کنید). لازم به ذکر است که این تصاویر از سوی منبع منتشر کننده فشرده شده و از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - نظر اندازه - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - نیز کوچک شده اند؛ با این حال از نظر شفافیت و دقت رنگ - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - ها، با کیفیت به نظر می رسند؛ اگرچه در برخی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - تصاویر، از جمله عکس گل ها، نویز هایی به چشم - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - می خورد. در نهایت قضاوت را به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران - شما واگذار می کنیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر سرخرود استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone