🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد اجاق گاز و فر من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40894.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

رفع فیلتر یوتوب: پایان راه برای سرویس‌های ویدیویی داخلی؟

سال‌ها پیش زمانی که رسانه‌های مستقل انبوه وجود نداشتند‏، یوتوب با قرار گرفتن زیر سایه گوگل توانست به رسانه اینترنتی قدرتمندی تبدیل شود و تاثیرات شگفت انگیزی به جهان هدیه دهد اما حدود هشت سال ...

سال‌ها پیش زمانی که رسانه‌های مستقل انبوه وجود نداشتند‏، یوتوب با قرار گرفتن زیر سایه گوگل توانست به رسانه اینترنتی قدرتمندی تبدیل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - شود و تاثیرات شگفت انگیزی به جهان هدیه دهد اما حدود هشت سال پیش این سرویس در ایران بنا به دلایلی دچار فیلترینگ - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - شد و این قفل تا - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - به امروز هیچ گاه شکسته نشده است، با این حال اکنون - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - زمزمه‌هایی مبنی بر رفع فیلتر آن به گوش می‌رسد.

چندی پیش وزیر ارتباطات، «محمدجواد آذری جهرمی» خبر از تلاش‌های وزارتخانه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - برای باز شدن این شبکه در کنار - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - سرویس بلاگ اسپات برای دانشگاه‌ها داد که البته همانطور که مطلعید تا به امروز محقق نشده است. وی در مصاحبه‌هایی هم که با رسانه‌ها داشت یوتوب را پلتفرمی پویاتر از اینستاگرام توصیف کرده بود؛ توصیفی که در گفته‌های اخیر معاون صدا و سیما بیشتر بسط داده شده است. «لطف‌الله سیاهکی»، به تازگی با استناد - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - به انجام یک سری تحقیقات در انگلستان، یوتوب را بهترین شبکه اجتماعی و اینستاگرام را «کثیف‌ترین» آنها خوانده است.

فیلترینگ یوتوب: چین، کره شمالی،‌ و ایران...

این مسئله در حالی مطرح می‌شود که سیاهکلی ریاست «سازمان تنظیمات مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی» را بر عهده دارد؛ سازمانی که از عمر آن نزدیک به یک سال می‌گذرد و وظیفه‌اش اعطای مجوز به سرویس‌های اشتراک ویدئویی اینترنتی بومی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - و تلویزیون‌های اینترنتی (IPTV) داخلی است.

این سرویس‌ها عموما حالتی شبیه یوتوب را دارند و بر کسی پوشیده نیست که در خلال فیلترینگ یوتوب توانسته‌اند به جایگاه مطلوب فعلی خود برسند. حال این سوال مطرح می‌شود که اگر یوتوب رفع فیلتر شود، شاهد چه تغییراتی در مدل‌های بومی آن خواهیم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - بود؟

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان

سرویس‌هایی چون آپارات، نماشا، فیلمنت، تیوا، فام، آیو، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - لنز و... همگی ساختاری شبیه یوتوب، پربازدیدترین - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - سایت جهان بعد از گوگل دارند. باید پذیرفت که در سال‌های اخیر فیلترینگ خیلی از سرویس‌ها و شبکه‌های اجتماعی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - خارجی زمینه‌ساز رشد نمونه‌ داخلی آنها شده و کاربران به علت نبود دسترسی به سایت‌های بین‌المللی رو به استفاده از سامانه‌های داخلی آوردند. البته در این بین افرادی چون جامعه دانشگاهی و پژوهشی برای کمترین سطح کاری خود نیازمند میلیون‌ها ویدیوی تخصصی در یوتوب هستند؛ ویدیوهایی تخصصی مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - جراحی‌ها، تکنولوژی‌های درمانی، برنامه‌های آموزشی و... که عموم سرویس‌های داخلی از آنها بی‌بهره هستند.

نمونه‌های داخلی یوتوب عموما به موفقیت رسیده‌اند

VOD ها و IPTVهای داخلی (سایت‌های پخش آنلاین ویدیو و تلویزیون اینترنتی) با وجود اقداماتی چون رایگان کردن ترافیک حجمی‌شان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - برای کاربران هنوز هم با چالش‌های زیادی در جذب مخاطب روبرو هستند و رفع فیلتر سایت قدرتمندی چون یوتوب بی‌شک تاثیر بسزایی بر روند کاری آنها خواهد گذاشت. دو وبسایت آپارات و نماشا که در دسته سایت‌های اشتراک ویدیو قرار می‌گیرند، شبیه‌ترین سایت‌های بومی به یوتوب هستند که هر دو به موفقیت بزرگی دست یافته و از پربازدیدترین سایت‌های ایرانی به شمار می‌روند.

تلاش‌های تیم دیجیاتو برای گفتگو با سازمان تنظیمات مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - مجازی بی‌نتیجه ماند، اما در گفتگو با آقای «مسعود چنگیزی»، مدیرعامل وبسایت «نماشا»، نظر او را درباره شایعات رفع فیلتر یوتوب و عواقب احتمالی آن - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - پرسیدیم. چنگیزی در این باره می‌گوید:

«قطعا بازشدن یوتوب تاثیر منفی بر روی وبسایت‌های اشتراک سرویس خواهد گذاشت و ما با ریزش مخاطب روبرو خواهیم شد. البته باز شدن این شبکه به دلیل مسائل سیاسی کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد و باید دید که دولت با - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - آن موافقت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - می‌کند یا خیر. فارغ از این موضوع‏، باید گفت که یوتوب در این سال‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - توانسته به آرشیو محتوای غنی به ویژه در حیطه آموزشی و پژوهشی برسد که معادل‌های آن در بین سایر سایت‌ها یافت نمی‌شود و دانشگاهیان به این محتواها احتیاج دارند. با وجود فیلترینگ یوتوب شاهد محتواهای فارسی زبان - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - خوبی هم در این شبکه هستیم که کاربر داخلی را به خود جذب خواهد کرد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان

وی - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - معتقد است مردم به این دلیل به استفاده از سرویس‌های بین‌المللی روی می‌آورند که در این سامانه‌ها احساس آزادی عمل بیشتر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - و نظارت کمتری می‌کنند. چنگیزی باور دارد که اگر یوتوب در ایران باز شود به راحتی تبدیل به یکی از پربازدیدترین سایت‌ها در داخل ایران می‌شود:

«استقبال مردم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - از محتوای تصویری در طول - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - تاریخ همیشه در جریان بوده است. بستر رسیدن به محتوای ویدیویی تفاوت داشته و از VHS و نوارهای مگنت به تلویزیون و حالا به اینترنت رسیده است. اینترنت شامل همه محتواهای نوشتاری، صوتی و تصویری شده و در این بین بازهم محتوای تصویری به علت اینکه سریع‌تر و بهتر پیام را می‌رساند برای مخاطبین جذاب‌تر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - است.»

چنگیزی درباره اقداماتی که وبسایت‌هایی مانند نماشا و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - مشابه‌ آنها در برابر سرویس‌های قدرتمندی چون یوتوب باید انجام دهند گفت: «موضوع ترافیک رایگان و... که امروزه در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - بعضی سرویس‌ها دیده می‌شود آنچنان کارساز نیست بلکه بحث درآمدزایی کاربر می‌تواند آنها را به سمت استفاده از محصولات داخلی هدایت کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - البته این سیستم در یوتوب نیز اعمال می‌شود اما بازهم به دلایل گوناگونی از جمله تحریم‌های مالی، کار کردن با بانک‌ها و ارز داخلی برای کاربر جذاب‌تر و ایمن‌تر است. اگر زمانی یوتوب - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - در ایران رفع فیلتر شود این مسئله می‌تواند راهگشای سرویس‌های داخلی باشد.»

فیلترینگ برندهای خارجی در حوزه‌های آی‌تی منجر به ساخته شدن نمونه‌های داخلی و در برخی موارد موفقیت چشم‌گیر آنها در داخل ایران شده است. اما مشکلی که اکثر این نمونه‌های داخلی دارند، عدم تولید محتوای اختصاصی و بومی برای کاربران داخلی است. همچنین بحث درآمدزایی کاربران فعال این شبکه‌ها مطرح می‌شود که هنوز هم پس از سال‌ها، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مریوان استان کردستان - سایه یک علامت سوال بزرگ است.

[این مقاله به قلم آرش پارساپور و امیر مستکین نوشته شده است.]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone