🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله فر گاز ولتاژ المنت را کنترل می کند و اگر به درستی کار نکند دریافت ولتاژ توسط النمت ادامه پیدا می کند و خاموش نمی شود.
  2. سوال: کانوکشن فر چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  3. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  4. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناس های ما قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39572.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شرکت TCL نخستین ساندبار مجهز به دستیار صوتی Roku را معرفی کرد

شرکت TCL که با تلویزیون های Roku در بازارهای جهانی و به خصوص آمریکا جولان می دهد، اولین ساندبار هوشمند خودش را هم در CES معرفی کرد. این محصول که با برند «ساندبار هوشمند روکو» ...

شرکت TCL که با تلویزیون - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - های Roku - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - در بازارهای جهانی و به خصوص آمریکا جولان می دهد، اولین ساندبار هوشمند خودش را هم در CES معرفی کرد. این محصول که با برند «ساندبار هوشمند روکو» شناخته می شود را می توان پاسخ این شرکت به دستیار گوگل یا الکسا دانست که به ترتیب امکان - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - کنترل تلویزیون های سازگار با کروم کست یا فایر تی وی را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - دارند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان

روکو می خواهد یکپارچگی کاملی بین محصولات صوتی و تصویری خود به وجود آورد و برای این کار فرمان «هِی روکو» را انتخاب کرده است. دستیار سرگرمی روکو امکان کنترل صوتی دستگاه های مبتنی بر Roku OS را میسر می سازد. مثلاً می توانید از ساندبار هوشمند بخواهید هنگام پخش محتوای تصویری، تلویزیون را هم روشن کند یا هنگام پخش موسیقی بدون نیاز به ریموت کنترل، آن را متوقف کرده یا ادامه دهید.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان

اینها همان کارهایی هستند که می توانید با دستیار گوگل یا آمازون انجام دهید. TCL می گوید ساندبار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هوشمند روکو اواخر سال 2018 وارد بازار می شود. البته شرکت سازنده اعلام کرده که محصول نهایی احتمالاً با تصاویری که در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان - این مطلب می بینید تفاوت خواهد داشت، اما با توجه به این عکس ها می توان نتیجه گرفت که ساندبار هوشمند روکو با ساب ووفری شبیه آنچه همراه ساندبار آلتو (Alto) عرضه می شود، وارد بازار خواهد شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان

هنوز هیچ اطلاعی در مورد قیمت این محصول در دست نیست. در ادامه می توانید تصاویر بیشتری از ساندبار هوشمند روکو را مشاهده کنید:

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان

- تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر خمینی شهر استان اصفهان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone