🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فن خنک کننده در فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بعضی از فر ها مخصوصا فر های برقی دارای فن خنک کننده هستند که فر را بعد از پخت پز به اندازه کافی خنک کند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: خروج حجم زیاد گاز کنترل نشده ممکن است باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39571.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

به زودی نقص های امنیتی خطرناک در همه پردازنده های جدید اینتل رفع می شوند

چند روز پیش کمپانی اینتل مدعی شده بود که به روز رسانی ارائه شده توسط این شرکت می تواند ظرف یک هفته آینده نقص های امنیتی Meltdown و Spectre را در ۹۰ درصد پردازنده هایی ...

چند روز پیش کمپانی اینتل مدعی شده بود که به روز رسانی ارائه شده توسط این شرکت می تواند ظرف یک هفته - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کرمانشاه استان کردستان - آینده نقص های امنیتی Meltdown و Spectre را در - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۹۰ درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کرمانشاه استان کردستان - پردازنده هایی که طی ۵ سال اخیر توسط آنها عرضه شده رفع نماید. حال مدیرعامل این شرکت وعده داده تا ۱۰ درصد باقی مانده نیز پیش از پایان ماه ژانویه (هفته اول بهمن) به روز رسانی مورد بحث را دریافت نمایند.

از دیدگاه برخی کارشناسان هنوز ابعاد واقعی خطری که از بابت دو نقص امنیتی مورد بحث کاربران گجت های الکترونیک از جمله محصولات اینتل را تهدید می کند مشخص نشده و احتمالاً تا سال ها گریبان گیر آنها باشد، اما به نظر می رسد «برایان کرانیچ» (Brian Krzanich) مرد اول اینتل چندان با این دیدگاه هم عقیده نیست.

«ما معتقدیم که اثر منفی این به روز رسانی در عملکرد پردازنده ها بستگی زیادی به بار کاری آنها دارد.» او این اظهار نظر را در واکنش به ادعای برخی افراد در خصوص کاهش بازده پردازنده های اینتل تا ۳۰ درصد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کرمانشاه استان کردستان - پس از دریافت آپدیت مورد بحث مطرح ساخته و در ادامه می گوید: «احتمالاً این اثر منفی برای برخی بیشتر از بقیه باشد. ما در حال کار با شرکای خود برای کاهیدن از این اثر در گذر زمان هستیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کرمانشاه استان کردستان

کرانیچ البته از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کرمانشاه استان کردستان - موضع قبلی شرکت متبوعش مبنی بر این که هیچ مدرکی دال بر سوء استفاده از نقص های امنیتی Meltdown و Spectre وجود ندارد، عقب نشینی کرده و اعلام داشته است که اینتل به شدت در حال کار روی این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کرمانشاه استان کردستان - دعاها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کرمانشاه استان کردستان - و نحوه اثر گذاری آنها است.

او همچنین در خصوص این مسئله که پردازنده های اینتل با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کرمانشاه استان کردستان - عمر بیشتر از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۵ سال چه زمانی به روز رسانی امنیتی لازم را دریافت می کنند، اظهار نظر نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone