🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36484.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

دسکتاپ‌های گیمینگ جدید ایسر از سری Predator و Nitro معرفی شدند

در رویداد Next@Acer، شرکت ایسر از کامپیوترها و محصولات جدیدی رونمایی کرد که از مهم‌ترین آن‌ها کامپیوترهای دسکتاپ Predator مدل Orion 5000 و Orion 3000 هستند و پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل و کارت‌های گرافیک GTX ...

در رویداد Next@Acer، شرکت ایسر از کامپیوترها و محصولات جدیدی رونمایی کرد که از مهم‌ترین آن‌ها کامپیوترهای دسکتاپ Predator مدل Orion 5000 و Orion 3000 هستند و پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل و کارت‌های گرافیک GTX 1080 انویدیا را به دنیای گیمرها می‌آورند.

سری Orion 5000 پردازنده‌اش را تا مدل Intel Core i7+ 8700K می‌توان ارتقا داد و اگر مایل به SLI کردن - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - باشید، می‌شود دو کارت گرافیک Nvidia GTX 1080Ti روی آن گذاشت. حافظه Intel Optane آن تا ۳۲ گیگابایت و رم نیز تا ۶۴ گیگابایت قابلیت ارتقا دارد که همگی روی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - چیپست Intel Z370 می‌نشیند.

برای کسانی که اطلاع ندارند، +i7 برندی است که اینتل برای ترکیب پردازنده Core i7 و حافظه Optane استفاده می‌کند. همین حالت برای پردازنده‌های سری i5 و i9 نیز در نظر گرفته می‌شود.

این دستگاه یک درب جانبی هم دارد که - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - می‌توان آن را باز کرد و به قطعات داخلی از جمله فناوری خنک کننده IceTunnel 2.0 دسترسی پیدا کرد. قیمت آغازی آن در ایالات متحده ۱۴۹۹ دلار در نظر گرفته شده و اگر قصد تهیه محصول از اروپا یا چین را دارید باید به ترتیب ۱۶۹۹ یورو و ۱۵۹۹۹ ین بپردازید. ایسر قصد دارد Orion 5000 را ماه ژوئن (خرداد-تیر) در اروپا و چین عرضه کند و یک ماه بعد محصول به بازار آمریکا می‌آید.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان

سری Orion 3000 اما به اندازه مدل قبلی که توصیفش کردیم قدرتمند نیست و برای - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - کسانی تهیه شده که بودجه محدودتری دارند. می‌توانید پردازنده Core i7 پلاس به همراه کارت گرافیک GTX 1080 انویدیا را داشته باشید (درست مثل مدل - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - Orion 5000) و آن را با ۳۲ گیگابایت حافظه Optane و ۶۴ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - گیگابایت رم DDR4-2666 همراه سازید.

ایسر می‌گوید برای طراحی بدنه دستگاه از همان زبان طراحی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - مدل Orion - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - 5000 استفاده کرده ولی این سری شامل فناوری خنک کننده IceTunnel نمی‌شود. قیمت این مدل در بازار اروپا و چین به ترتیب ۱۲۹۹ یپرو و ۶۹۹۹ ین تعیین شده. مشتریان آمریکایی که تا ماه اکتبر (مهر-آبان) باید صبر کنند نیز می‌توانند مدل پایه دستگاه را - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - با قیمت ۹۹۹ دلار تهیه کنند.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان

و نوبت می‌رسد به Acer - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - Nitro 50 که دستگاهی کاملا متفاوت است ولی هنوز هم برای گیمرها گزینه مناسبی می‌تواند باشد. - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - دارای پردازنده Core i7 و کارت گرافیک GTX 1070 بوده، تا ۳ ترابایت هارد داخلی و ۵۱۲ گیگابایت اس‌اس‌دی نیز می‌توان روی آن قرار داد.

به منظور مقاصد استریمینگ، گیمینگ آنلاین و حتی وب‌گردی، فناوری Realtek Dragon LAN روی آن قرار داده شده. جزئیات جالب در مورد این دستگاه، استفاده از دک شارژ Qi است که می‌توان از طریق آن دستگاه‌های موبایل را شارژ کرد. دسکتاپ‌های سری Nitro 50 این ماه در اروپا با قیمت پایه ۹۹۹ یورو عرضه - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - می‌شوند ولی مشتریان آمریکایی و چینی باید تا ماه آینده منتظر باشند و قیمت دستگاه برای آن‌ها ۷۹۹ دلار و ۵۹۹۹ ین تعیین شده.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان
مشخصات فنی دسکتاپ‌های جدید ایسر

در کنار Nitro 50، ایسر از دو مانیتور گیمینگ با نام‌های Nitro VG0 و RG0 رونمایی کرد. هر دو دارای پنل IPS با پشتیبانی از فناوری - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - AMD FreeSync هستند و زمان پاسخگویی‌شان ۱ میلی ثانیه است. هر دو مانیتور قابلیت چرخش دارند ولی VG0 نسبت به RG0 کمی بیشتر می‌چرخد. هر دو نیز دارای دو اسپیکر 2W هستند و ورودی‌های اچ‌دی‌ام‌آی، وی‌جی‌اِی و DisplayPort روی آن‌ها قرار گرفته.

Nitro VG0 در سه ابعاد ۲۱، ۲۳.۸ و ۲۷ اینچی با رزولوشن‌ها 1080p Full HD و 4K Ultra HD عرضه می‌شود. نرخ ریفرش یا بروزرسانی آن‌ها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - تا ۱۴۴ هرتز است و قیمت ارزان‌ترین مدل آن‌ها ۱۲۹.۹۹ دلار است.

مدل RG0 که مانیتورهای فوق باریک هستند هم در دو سایز ۲۳.۸ و ۲۷ اینچی با رزولوشن 1080p Full HD و - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - نرخ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - ریفرش ۷۵ هرتز ارائه می‌شوند. قیمت پایه آن ۱۶۹ دلار اعلام شده. هر دو مانیتور ماه آینده به بازار عرضه می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone