تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35170.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام اجازه می‌دهد استوری‌های منشن شده را بازنشر کنید

اینستاگرام اخیرا تغییرات کوچکی در بخش استوری سرویس خود داده است. اکنون اگر کسی را در استوری‌هایتان منشن کنید، او می‌تواند استوری شما را بازنشر کرده و به آن عکس یا ویدیو دلخواه اضافه کند. این ...

اینستاگرام اخیرا تغییرات کوچکی در بخش استوری سرویس خود داده است. اکنون اگر کسی را در استوری‌هایتان منشن کنید، او می‌تواند استوری شما را بازنشر کرده و به آن عکس یا ویدیو دلخواه اضافه کند. این ویژگی mention Sharing@ نام دارد و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بعد از اینکه یک - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نفر را در استوری تگ کردید، پیغام «فرد منشن شده ممکن است تا بیست و چهار ساعت آینده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - این استوری را بازنشر کند» را خواهید دید.

در این فاصله لینکی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با گزینه Add This to Your Story برای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کاربر منشن شده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فرستاده می‌شود و با کلیک روی لینک، او می‌تواند استوری را بازنشر کند و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در صورتی که خواست به استوری خود استیکر، جمله یا چیزهای دیگر بیافزاید. بعد - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از آنکه استوری جدید منتشر شد نیز نام کاربری - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که استوری اول را گذاشته، نمایش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - داده می‌شود.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

البته برای استفاده از این ویژگی، حتما هر دو اکانت باید عمومی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - (Public) باشند. قابلیت جدید mention Sharing@ هم‌اکنون برای نسخه نسخه 48 اینستاگرام انتشار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یافته و کاربران دو سیستم عامل اندروید و iOS می‌توانند از آن استفاده کنند. بد نیست بدانید چند روز پیش گزارشی به دست رسید که نشان می‌داد اینستاگرام قصد دارد محدودیت‌های ویدیوها را بردارد.

با توجه به گزارش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - وال استریت ژورنال، اینستاگرام به کاربران اجازه خواهد داد تا کلیپ‌هایی به طول یک ساعت را در این شبکه اجتماعی بارگذاری کنند و اگر این - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شایعه رنگ و بوی حقیقت به خودش بگیرد، این سرویس محبوب اجتماعی می‌تواند به رقیبی برای یوتوب بدل شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone