🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  2. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39616.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مخترع هاوربرد از اسکوتر برقی جدید IotaTrax رونمایی کرد

اگر به خاطر داشته باشید هاوربردها جزو جنجالی ترین وسایل نقلیه برقی سال گذشته بودند که با آتش گرفتن، خشم بسیاری از خریداران شان را برانگیختند. در نمایشگاه CES امسال Shane Chen، مخترع اصلی این ...

اگر به خاطر داشته باشید هاوربردها جزو جنجالی ترین وسایل نقلیه برقی سال گذشته بودند که با آتش گرفتن، خشم بسیاری از خریداران شان را برانگیختند. در نمایشگاه CES امسال - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قائمشهر استان مازندران - Shane Chen، مخترع اصلی این هاوربردها و یونی سایکل های برقی با دست پر آمده و امروز از سومین اختراع خلاقانه اش رونمایی کرده: یک اسکوتر برقی تعادلی و بسیار جمع و جور به نام lotaTrax.

lotaTrax چیزی است ما بین دو اختراع قبلی چِن، ترکیبی از یک Hovertrax (اولین هاوربرد تولید شده) و Solowheel که یک اسکوتر تک چرخ تعادلی محسوب می شد. درست مثل هاوربرد، لوتا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قائمشهر استان مازندران - ترکس هم به دو چرخ مجهز شده اما این دو چرخ بر خلاف اسکوترهای دیگر دقیقا بین پاهای راننده قرار می گیرند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قائمشهر استان مازندران

لوتا ترکس بسیار فشرده و جمع و جور طراحی شده به طوری که از تمام هاوربردهایی که تا کنون دیده اید قابلیت حمل بیشتری دارد. وقتی که چرخ های این وسیله را جمع می کنید، تقریبا هم اندازه و هم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قائمشهر استان مازندران - وزن یک پک شش تایی نوشابه می شود تا به راحتی بتوانید آن را جابجا کنید.

حتی برای جابجایی راحت تر، یک دستگیره در بالای وسیله تعبیه شده است. همچنین حفظ تعادل روی لوتا ترکس به لطف داشتن دو چرخ بسیار راحت تر و لذت بخش تر از تمام یونی سایکل - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قائمشهر استان مازندران - های برقیست که تا کنون روانه بازار شده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قائمشهر استان مازندران

به گفته چِن، طراحی سیستم کنترل این وسیله نقلیه یکی از چالش برانگیزترین مسائلی بوده که با آن مواجه شده است. از آنجا که این وسیله دو چرخ دارد، چِن آن را طوری طراحی کرده که موقع دور زدن یکی از چرخ ها (چرخ بیرونی) سریع تر از دیگری بچرخد تا ضمن موفقیت آمیز بودن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قائمشهر استان مازندران - چرخش، تعادل راننده هم حفظ بشود. شِن اعلام کرده که پتنت این سیستم کنترل را به نام خودش ثبت کرده و امیدوار است که مثل اختراعات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قائمشهر استان مازندران - قبلی اش مورد کپی برداری واقع نشود.

لوتا ترکس با یک بار شارژ می تواند حدود 12.8 کیلومتر مسافت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قائمشهر استان مازندران - را طی کند و قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر قائمشهر استان مازندران - است در تاریخ 28 فوریه امسال با قیمت 599 دلار روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone