🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36183.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

آیا سنسورهای گلکسی نوت ۹ دستخوش تغییر می شوند [تماشا کنید]

در ادامه سریال انتشار اخبار و شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ، اخیرا ویدیویی منتسب به محافظ نمایشگر گلکسی نوت ۹ منتشر شده که حاکی از اعمال تغییرات در سنسورهای این موبایل است. کمپانی کره ای به ...

در ادامه سریال انتشار اخبار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران - و شایعات پیرامون پرچمدار بعدی سامسونگ، اخیرا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران - ویدیویی منتسب به محافظ نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران - گلکسی نوت ۹ منتشر شده که حاکی از اعمال تغییرات در سنسورهای این موبایل است.

کمپانی کره ای به منظور تنظیم برنامه هایش برای معرفی موبایل تاشوی گلکسی اکس قصد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران - دارد نوت ۹ را پیش از موعد مقرر و در اوایل مرداد معرفی کند. در حالی که هنوز دو ماه دیگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران - با این رویداد فاصله داریم تصویر و ویدئویی منتسب به دو محافظ نمایشگر گلکسی نوت ۹ منتشر شده که نقطه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران - اشتراک آنها اعمال تغییرات در سنسورهای دستگاه است. تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران

در این محافظ علاوه بر افزایش فاصله میان مکان سنسورها و بزرگتر شدن آنها، حاشیه نمایشگر به ویژه در بخش بالایی کاهش پیدا کرده است.

علاوه بر تصویر فوق افشاگری به نام SlashLeaks نیز ویدئویی از محافظ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران - نمایشگر را منتشر کرده که از تغییرات گسترده تری در سنسورهای فوقانی خبر می دهد. بر این اساس علاوه بر افزایش سایز این قطعات، به نظر سنسورهای جدیدی به این اسمارت فون آمده اند که می توان آنها را مقدمه ای بر پیاده سازی قابلیت های شبیه به TrueDepth و Face - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران - ID آیفون ۱۰ به شمار آورد.

سامسونگ تا کنون به مشخصات گلکسی نوت ۹ اشاره نکرده اما بر اساس شایعات کنونی پرچمدار آتی کره ای ها از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ یا اگزینوس ۹۸۱۰، نمایشگر ۶.۴ اینچی با پنل سوپر امولد و نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ بهره می برد. از دیگر قابلیت های احتمالی این موبایل می توان به دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی، باتری قدرتمند ۴۰۰۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران - میلی آمپر ساعتی، دستیار هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران - بیکسبی ۲ و سنسور اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره کرد.

بنچمارک های جدید منتسب - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران - به این موبایل حاکی از قدرت پردازشی بهتر نسخه مجهز به چیپست اگزینوس نسبت به مدل اسنپدراگون است. در روزهای اخیرا شایعاتی از احتمال عرضه گلکسی نوت ۹ مجهز به ۸ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر زیراب استان مازندران - گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نیز منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone